
Щодня сервісні центри МВС працюють, надаючи послуги тим, хто тримає нашу оборону на фронті та допомагає в тилу. Серед наших клієнтів – військовослужбовці та ветерани, які знають, що таке пекло війни, волонтери та всі, хто працює на Перемогу. Наші адміністратори стикаються з наслідками повномасштабного вторгнення – не лише документально, а й емоційно. Саме тому вони постійно оновлюють знання та проходять спеціалізовані тренінги й навчання, аби краще розуміти, спілкуватись з повагою та підтримкою, будувати поважне й чуйне суспільство.
Співробітники сервісного центру МВС м. Хмельницький долучились до тренінгу «Етика спілкування з військовими/ветеранами та членами їх сімей». Навчання провела кваліфікована тренерка, психологиня, травмотерапевтка – консультантка – Марина Маліновська. Вона має великий досвід роботи з військовими і їхніми родинами.
Ще одна зустріч відбулася в сервісному центрі МВС Чернігова. До адміністраторів завітали представниці ветеранського простору «Серцевір», аби не лише поговорити про справді важливе, а й поділитися досвідом, як взаємодіяти з тими, для кого війна – не новини, а реальність. Адже до нас приходять сотні відвідувачів – і кожен з особливою історією. Хтось щойно повернувся з фронту. Хтось шукає нову опору після втрати.
Під час тренінгу говорили про те, як правильно спілкуватися й обслуговувати ветеранів, людей з інвалідністю, звільнених з полону та їхніх рідних. Наголошували на важливому:
- виклики сьогодення;
- людська гідність;
- власні кордони;
- червоні прапорці;
- стоп-слова.
Виокремили певні правила спілкування і поведінки з військовими та ветеранами. Усі присутні змогли обмінятися власним досвідом спілкування з клієнтами, послухали цінні поради та відпрацювали корисні практичні кейси, які допоможуть комунікувати з військовими без травм і бар’єрів.
Ми розуміємо, наскільки це важливо, бо це не окрема тема – це наше сьогодення. Тому наші сервісні центри МВС постійно вдосконалюють якість надання послуг. Ми не чекаємо поки виникне проблема та працюємо на її випередження. Кожен виклик сприймаємо як можливість стати кращими та працюємо, аби кожен відвідувач відчував комфорт та довіру.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.