A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Сервісні центри МВС не видають довідки – ми надаємо офіційну відповідь на звернення громадян


13 Жовтня 2025

Розповідаємо про важливий нюанс роботи сервісних центрів МВС: наші територіальні підрозділи не видають жодних документів із назвою «довідка», зокрема «про несудимість», «про стаж водіння» або «про видачу посвідчення водія». І це триває достатньо довго – це не нововведення, а стала практика.

Разом з тим громадяни часто звертаються до сервісних центрів МВС із запитом отримання саме «довідок».

Важливо, сервісні центри МВС здійснюють розгляд звернень громадян і надають офіційну відповідь, яка містить запитувану інформацію.

Найчастіші питання громадян щодо видачі «довідок» сервісними центрами МВС:

Сервісні центри МВС не видають довідок:

  • про відсутність судимостітакий витяг можна отримати, звернувшись до Міністерства внутрішніх справ України – через офіційний онлайн-сервіс Єдине вікно для громадян або при особистому зверненні громадянина.
  • про підтвердження водійського стажу – замість цього надається інформація на підставі звернення громадянина згідно з відомостями, наявними в Єдиному державному реєстрі МВС;
  • про факт видачі посвідчення водія – інформація щодо дати видачі, категорій транспортних засобів та інше також надається як відповідь на звернення.

Тобто жодних шаблонних довідок за зразком «Довідка №… видана громадянину…» у сервісних центрах МВС не оформлюють. Вся інформація надається лише як відповідь на звернення, оформлене згідно із законодавством.

Чим відповідь на звернення відрізняється від довідки?

Офіційна відповідь на звернення громадянина – це документ, що містить запитувану інформацію в межах компетенції сервісного центру МВС. У листі вказується:

  • дата звернення,
  • дата формування відповіді,
  • викладена суть питання та надана відповідь, 
  • посадова особа, яка надала відповідь,
  • реквізити установи.

Відповідь не є адміністративною послугою, але є офіційною інформацією, наданою в установленому порядку. Вона може бути використана громадянином в подальших юридичних чи організаційних процесах (наприклад, для підтвердження фактів у суді, в органах місцевого самоврядування тощо).

Як подати звернення?

Громадянин може звернутись до регіонального сервісного центру МВС одним із таких способів:

  • письмово (на адресу органу поштою);
  • електронною поштою (розмір повідомлення не повинен перевищувати 5 Mb); 
  • особисто під час прийому громадян.

Контакти регіональних сервісних центрів МВС можна знайти на сайті

Важливо! У зверненні слід чітко та конкретно сформулювати запит: яку саме інформацію ви хочете отримати. Наприклад: «Прошу надати інформацію щодо дати та категорій посвідчення водія, виданого на моє ім’я…». Також наголошуємо, що обов’язково необхідно ставити особистий підпис під зверененням.

Актуальність відповіді

Звертаємо увагу: відповідь на звернення є актуальною на дату її надання. Інформація, що надається, формується відповідно до даних, наявних у реєстрах на момент обробки звернення. Якщо ви звернетеся через певний час – відповідь може змінитися, залежно від оновлення інформації в реєстрах.

Отримання офіційної відповіді на звернення громадянина – це прозора, доступна та юридично обґрунтована форма надання інформації сервісними центрами МВС.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.