A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Понад 1700000 реєстраційних операцій з початку року: сервісні центри МВС демонструють стабільну ефективність роботи


21 Жовтня 2025

З початку 2025 року у сервісних центрах МВС здійснено понад 1 700 000 реєстраційних операцій. Це свідчить про стабільну ефективність роботи.

Йдеться не лише про популярні послуги, з якими найчастіше звертаються водії та власники транспортних засобів. За цими цифрами – і значна кількість менш публічної, але не менш важливої щоденної роботи, яку виконують фахівці сервісних центрів МВС по всій країні.

Найчастіше громадяни звертаються за:

 

  • реєстрацією або перереєстрацією транспортного засобу – понад 1700000;
  • обміном або отриманням посвідчення водія – понад 650 000, ;
  • складанням практичних та теоретичних іспитів на право керування транспортними засобами – загалом понад 1 100 000.

Такий обсяг роботи – це доволі значне навантаження на працівників сервісних центрів МВС. 

Щоденна робота, яку не бачать усі

Однак робота сервісних центрів МВС – це не лише ті послуги, які бачать відвідувачі у залах. Значна частина діяльності залишається «за кадром», хоча вона критично важлива для транспортної системи країни.

Щоденно фахівці сервісних центрів МВС:

  • контролюють діяльність суб’єктів обов’язкового технічного контролю (ОТК);
  • реєструють і ведуть облік суб’єктів господарювання та спецтехніки та великотоннажних транспорних засобів
  • проводять атестацію та акредитацію навчальних закладів та інструкторів, які готують майбутніх водіїв
  • оформлюють свідоцтва ДОПНВ, що дозволяють перевезення небезпечних вантажів;
  • відповідають на звернення громадян та надають безліч консультацій телефоном;
  • опрацьовують тисячі запитів від державних установ, юридичних та фізичних осіб, тощо.

Ця робота менш помітна, але саме вона забезпечує безпеку, прозорість і функціонування цілої галузі.

Сервісні центри МВС постійно удосконалюють як зовнішні сервіси для громадян, так і внутрішні процеси. У фокусі – цифровізація, простота, якість і прозорість.

Ми прагнемо, щоб державний сервіс був не лише зручним, а й випереджав очікування користувачів. Попереду – ще більше оновлень та рішень, які зроблять сервіс ще доступнішим, прозорішим і зрозумілішим для кожного. Ми вдячні за довіру та працюємо, щоби виправдовувати її щодня.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.