A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Захисниці України зареєстрували автівки у сервісних центрах МВС Одеси та Павлограда


21 Січня 2025

Одразу до двох сервісних центрів МВС – в Одесі та в Павлограді на Дніпропетровщині – звернулися учасниці бойових дій для реєстрації автівок, ввезених з-за кордону.

В Одесі до установи звернулася 42-річна Наталя Бабчинська. З 2014 року одеситка була у найгарячіших точках, учасниця бойових дій. Досвідчена кермувальниця із 20-річним стажем, маючи вільний час, звернулася до сервісного центру МВС Одеси, щоб зареєструвати автомобіль, ввезений за кордону.

«Гадала, це займе довгий час, але все швидко, чітко й без зайвого клопоту. Весь персонал уважний та чуйний. Це просто неймовірно. Приємно здивована та дуже задоволена. Щиро  дякую», — ділиться своїми враженнями  пані Наталя.

А на Дніпропетровщині для першої реєстрації авто, ввезеного з-за кордону, до сервісного центру МВС у Павлограді звернулася Аліна. Її бригада, створена наприкінці 2022 року, вже вписала своє ім’я в історію, беручи участь у боях за Соледар, Бахмут і Куп’янськ.

«Чесно кажучи, коли звернулась до сервісного центру МВС, не очікувала, що все буде так зручно. Швидко, зрозуміло, і без зайвих питань – справжній сервіс, який хочеться радити іншим», – зазначила Аліна після візиту.

Довідково

Якщо людина придбала автомобіль за кордоном, в Україні його потрібно розмитнити. Потім  отримати сертифікат відповідності транспортного засобу в одному з органів сертифікації та звернутися до Експертної служби МВС для дослідження авто. З усіма необхідними документами звернутися до сервісного центру МВС.

Перед візитом необхідно взяти талон на послугу «реєстрації транспортного засобу, що перебував в експлуатації за кордоном» через онлайн-функціонал Е-запис або в терміналі в приміщенні сервісного центру МВС.

Перелік документів для отримання послуги: 

  • паспорт з відміткою про реєстрацію місця проживання (або ID-картка та витяг про місце проживання);
  • довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • документ, що підтверджує правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення транспортного засобу (вантажно-митна декларація, посвідчення на право реєстрації, а в разі придбання автомобіля у торгівельної організації — договір купівлі-продажу);
  • реєстраційний або прирівняний до них документ іноземної держави;
  • документ, щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху (сертифікат відповідності);
  • висновок про експертне дослідження транспортного засобу;
  • документ, що підтверджує повноваження представника (у разі звернення через уповноваженого представника).

Звертаємо увагу, що при першій реєстрації легкового автомобіля сплачується збір на обов’язкове державне пенсійне страхування. Він залежить від вартості легкового транспортного засобу, яка зазначена у митній декларації.

У 2025 році збір на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій державній реєстрації легкових транспортних засобів, крім легкових автомобілів, оснащених виключно електричними двигунами становить:

  • якщо вартість не перевищує або дорівнює 499 620 грн – сплачується 3%;
  • більше ніж 499 620 грн, але не перевищує або дорівнює 878 120 грн – сплачується 4%;
  • більше ніж 878 120 грн – сплачується 5%.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.