A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Видача свідоцтв про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів


Послугу надають регіональні сервісні центри МВС

Необхідні документи для отримання послуги:

  • заяву встановленого зразка;
  • паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або посвідку на постійне проживання, або посвідку на тимчасове проживання, або посвідчення біженця, або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, або посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист;
  • документ, що засвідчує реєстрацію фізичної особи в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно до закону) (у разі відсутності відомостей про реєстраційний номер облікової картки платника податків у Єдиному державному реєстрі МВС (далі – ЄДР МВС);
  • свідоцтво про закінчення спеціального навчання, видане центром спеціального навчання (у разі відсутності відомостей про свідоцтво про закінчення спеціального навчання у ЄДР МВС);
  • свідоцтво про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів (у разі продовження строку дії цього свідоцтва (із складанням іспиту) або обміну внаслідок зміни персональних даних особи, пошкодження, непридатності для використання цього свідоцтва (без складання іспиту), також у випадку, передбаченому пунктом 8 розділу IV Порядку складання іспитів, оформлення та видачі свідоцтв ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, свідоцтв про підготовку уповноважених з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів автомобільними дорогами, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 21 липня 2022 року № 449, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 серпня 2022 року за № 949/38285);
  • платіжний документ (платіжне доручення, квитанція) з відміткою банку, відділення поштового зв’язку або коду проведеної операції про внесення коштів, що підтверджує сплату за надання відповідної платної послуги, в будь-якій формі, який можливо перевірити за допомогою державного сервісу перевірки квитанцій за адресою: https://check.gov.ua/

Послідовність дій одержувача послуги:

  • подання до РСЦ повного пакета документів, необхідного для отримання свідоцтва про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезення небезпечних вантажів;
  • здійснення оплати за надання адміністративної послуги;
  • унесення електронної заяви до національної автоматизованої інформаційної системи;
  • складання іспиту (у разі нескладання іспиту повторний призначається не раніше ніж через 5 днів);
  • у разі успішного складання іспиту свідоцтво про закінчення спеціального навчання та екзаменаційна картка підписується та скріплюється печаткою;
  • отримання свідоцтва про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезення небезпечних вантажів або листа з обґрунтуванням причин відмови в його видачі

Вартість послуги:

75 гривень – видача свідоцтва про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів (із складанням іспитів), у тому числі й при повторному прийнятті іспитів (розмір плати за надання послуги наведено без урахування податку на додану вартість та вартості бланка (орієнтовна вартість бланку – 54,84 грн)).

Строк надання послуги:

до 5 робочих днів з дня подання необхідних документів (зазвичай послуга надається протягом однієї доби).

Підстава для відмови у наданні послуги:

  • суб’єкт звернення не подав або подав не в повному обсязі документи;
  • суб’єкт звернення подав документи, що містять недостовірні відомості;
  • суб’єкт звернення не склав іспит.

Повторне прийняття іспитів у кандидата на право уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів

Необхідні документи для отримання послуги:

  • заяву встановленого зразка;
  • паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або посвідку на постійне проживання, або посвідку на тимчасове проживання, або посвідчення біженця, або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, або посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист;
  • документ, що засвідчує реєстрацію фізичної особи в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно до закону)
  • (у разі відсутності відомостей про реєстраційний номер облікової картки платника податків у Єдиному державному реєстрі МВС (далі – ЄДР МВС);
  • свідоцтво про закінчення спеціального навчання, видане центром спеціального навчання (у разі відсутності відомостей про свідоцтво про закінчення спеціального навчання у ЄДР МВС);
  • свідоцтво про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів (у разі продовження строку дії цього свідоцтва);
  • платіжний документ (платіжне доручення, квитанція) з відміткою банку, відділення поштового зв’язку або коду проведеної операції про внесення коштів, що підтверджує сплату плати за надання відповідної платної послуги, у будь-якій формі, який можливо перевірити за допомогою державного сервісу перевірки квитанцій за адресою: https://check.gov.ua/

Вартість послуги:

75 гривень (розмір плати за надання послуги наведено без урахування податку на додану вартість).

Строк надання послуги:

До 5 робочих днів з дня подання необхідних документів (зазвичай послуга надається протягом однієї доби).

Підстава для відмови у наданні послуги:

  • суб’єкт звернення не подав або подав не в повному обсязі документи;
  • суб’єкт звернення подав документи, що містять недостовірні відомості.