30 червня 2016 року відбулася публічна презентація реформи сервісних центрів МВС. З цього моменту стартував її активний етап. Це безпрецедентний випадок створення єдиної концепції надання державних послуг по всій Україні, інноваційних підходів, запровадження державно-приватних партнерських відносин, доступності державної установи для громадян та комунікаційної відкритості. Сервісні центри МВС прагнуть довести, що державний сервіс може бути якісним та комфортним.
12 липня відкрився перший сервісний центр МВС нового зразка у Києві. Наразі відкрито вже 12 нових сервісних центрів МВС, проведено безкоштовну програму навчання у 14 областях України та місті Києві, внесено ряд змін до нормативно-правових документів. Також ліквідовано довідку-рахунок, що зекономило українцям понад 500 000 000 гривень. Відкрито доступ до Єдиного державного реєстру МВС – за рік було здійснено понад 600 000 запитів. Загалом, протягом року у сервісних центрах МВС було проведено 1 324 479 реєстраційних операцій. Понад 30 тисяч громадян отримали послуги з реєстрації транспортних засобів, видачі та обміну посвідчень водія вже у нових сервісних центрах МВС.
Сервісні центри МВС налагодили двосторонній контакт із громадянами: на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС завжди можна отримати компетентну інформацію та консультацію. Час відповіді на приватне повідомлення на сторінці становить 9:39хв, що є чудовим показником навіть для приватних організацій. У тестовому режимі запущено роботу кол-центру – щодня оператори приймають близько 200 дзвінків.
Нові сервісні центри МВС – це зручність та комфорт громадян, клієнтоорієнтований персонал, прозорий офіс, електронна черга, система оцінки якості обслуговування, якісне обслуговування людей із особливими потребами.
До кінця 2017 року нові сервісні центри МВС з’являться по всій Україні.