A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Видача свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу для виїзду за кордон гуманітарним автомобілям


09 Жовтня 2025

Сервісні центри МВС здійснюють тимчасовий державний облік транспортних засобів, ввезених як гуманітарна допомога. 

На транспортні засоби, які перебувають на тимчасовому державному обліку, може бути видано свідоцтво про реєстрацію для виїзду за кордон.

Це стосується авто, ввезених як гуманітарна допомога в період воєнного стану до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України № 953 від 5 вересня 2023 року. 

Виїзд таких автомобілів врегульовано постановою Кабінету Міністрів України «Про навчання водіїв та державну реєстрацію транспортних засобів у період воєнного стану в Україні» від 10 травня 2022 року № 584.

Видача свідоцтва про реєстрацію для виїзду за кордон здійснюється на підставі заяви власника (або уповноваженого представника), зазначеного в тимчасовому реєстраційному талоні.

Свідоцтво про реєстрацію для поїздок за кордон таких транспортних засобів видається за умови подання до сервісного центру МВС сертифікату відповідності транспортного засобу та  підтвердження митними органами інформації про оформлення декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою. Відомості про оформлення декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, перевіряються шляхом надсилання сервісними центрами МВС запиту до митних органів.

Свідоцтво про реєстрацію для поїздок за кордон видається на строк, зазначений у заяві, а тимчасовий реєстраційний талон залишається на зберіганні в сервісному центрі МВС.

Після повернення в Україну власник гуманітарного автомобіля має повернути свідоцтво до сервісного центру МВС та отримати назад тимчасовий реєстраційний талон.

Для отримання свідоцтва необхідно:

  • зібрати необхідний пакет документів для отримання послуги.
  • звернутися до будь-якого зручного територіального сервісного центру МВС.

Які документи потрібно подати:

  • надати документ, що посвідчує особу (для фізичних осіб) або установчі документи (для юридичних осіб);
  • копію наказу про призначення уповноваженого представника;
  • довіреність на отримання послуги;
  • документ, що посвідчує особу представника;
  • виписку платника податків та свідоцтво ЄДРПОУ;
  • тимчасовий реєстраційний талон;
  • сертифікат відповідності транспортного засобу;
  • повідомити адміністратору про термін перебування за кордоном.

Сервісні центри МВС продовжують забезпечувати ручну процедуру реєстрації гуманітарних автівок, сприяючи безперервній роботі волонтерських і благодійних ініціатив, які допомагають нашим захисникам і цивільним у складних умовах.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.