За 11 місяців 2025 року можливістю купівлі та продажу автомобіля, мопеда чи мотоцикла через смартфон скористалися сотні тисяч громадян. Загалом за цей період через Дію було успішно продано понад 203 101 транспортних засобів, а кількість користувачів перевищила 406 тисяч.
Послуга доступна виключно для фізичних осіб і може бути використана один раз упродовж календарного року. Продати транспортний засіб через Дію можна у будь-який час і незалежно від місця перебування. Це і зумовлює стабільне зростання популярності послуги – онлайн-продажу транспортного засобу через Дію.
Для укладення договору купівлі-продажу в застосунку у продавця мають відображатися паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків і свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, а також зареєстроване місце проживання. Покупець, своєю чергою, може обрати: залишити чинний номерний знак або замовити новий – із ексклюзивною серією DI.
Після внесення всіх необхідних даних автомобіль автоматично проходить перевірку за допомогою Єдиного державного реєстру транспортних засобів (ЄДР ТЗ). У разі, якщо транспорт перебуває в розшуку, під арештом або власник має обмеження, заявка не буде схвалена. Причина відмови надсилається користувачам автоматично.
У разі успішної перевірки договір передається на опрацювання до сервісного центру МВС. Адміністратор здійснює закріплення номерних знаків серії DI та друкує свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на ім’я нового власника.
Готовий пакет документів надходить до ДП «ІНФОТЕХ», яке організовує передачу свідоцтва про реєстрацію та номерного знака до АТ «Укрпошта». Поштовий оператор доставляє їх до обраного відділення протягом 10 днів.
Нагадуємо: якщо покупець замовив новий номерний знак із серією DI, то керувати транспортним засобом дозволяється лише після його отримання. Якщо ж залишено номерний знак попереднього власника, користуватися авто можна одразу після появи електронного свідоцтва про реєстрацію в Кабінеті водія та застосунку Дія.

Послугу реалізовано Міністерством цифрової трансформації спільно з Міністерством внутрішніх справ, Головним сервісним центром МВС, ДП «Інфотех» та АТ «Укрпошта».
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.



