A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

На Дніпропетровщині перший сервісний центр МВС надаватиме послуги під час повітряних тривог


28 Січня 2025

На території Дніпропетровського регіону актуальним залишається питання врахування безпекової складової, що пов’язано з територіальною близькістю зони активних бойових дій, високими ризиками артилерійських та ракетних обстрілів, постійними сигналами «повітряна тривога». Саме через це виникла необхідність створювати умови, які дозволяють продовжувати надання послуг навіть у таких ситуаціях.

У зв’язку з цим сервісний центр МВС у Павлограді Дніпропетровської області переїхав у нове приміщення, яке відповідає всім вимогам найпростішого укриття. Це рішення забезпечує стабільність роботи та адаптацію до сучасних умов.

Нові умови для клієнтів

Хоча адреса центру залишається незмінною — вулиця Дніпровська, 334а –  сервісний центр МВС переїхав у нове приміщення. Потрапити до нього можна, пройшовши вправо від центрального входу за вказівниками. Приміщення, яке виконує функцію укриття, обладнане з урахуванням сучасних стандартів безпеки та комфорту та містить:

  • 7 робочих місць для адміністраторів, які забезпечують оперативне обслуговування клієнтів;
  • 4 місця для приймання теоретичних іспитів, що дозволяє ефективно організувати процес їх складання.

Для того, щоб отримати послуги, громадяни можуть скористатися системою попередньої реєстрації через:

  • сервіс е-запис;
  • термінал, розташований безпосередньо в приміщенні сервісного центру МВС.

Чому це важливо?

Переміщення сервісного центру МВС у нове приміщення — це не лише реакція на виклики сьогодення, а й турбота про громадян, які мають отримувати державні послуги у безпечному та комфортному середовищі. Таке рішення дозволяє підрозділу працювати без зупинок, гарантуючи зручність і оперативність обслуговування, незалежно від обставин.

Результати роботи в Запоріжжі

Подібний підхід вже реалізовано у Запорізькій області, де на сьогодні вже три сервісні центри МВС розташовані в укриттях. Після переїзду кількість реєстраційних операцій у цих центрах зросла на 42%, а прийом теоретичних іспитів збільшився на 13%. Це ще один приклад того, як державні установи адаптуються до умов війни, продовжуючи забезпечувати громадянам доступ до послуг.

Плани на майбутнє

Ми й надалі будемо працювати над створенням безпечного середовища, переміщуючи підрозділи у приміщення, які відповідають усім необхідним стандартам захисту. Забезпечення доступності та безперебійності надання державних послуг навіть у найскладніші часи — наш пріоритет!

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.