У територіальному сервісному центрі МВС № 8041 у Києві розгорнувся гучний скандал. До підрозділу прийшла обурена жінка, з претензією, що її посвідчення водія не відображається в застосунку «Дія». З порогу вона вимагала покликати «працівника», в якого, за її словами, замовила документ.
На рецепції громадянка назвала ім’я людини, але адміністраторка спокійно пояснила, що таких співробітників у сервісному центрі МВС не існує і ніколи не працювало. Почувши це, жінка ще більше обурилася.
З’ясувалося, що жінка заплатила за документ 19 тисяч гривень, отримала його накладеним платежем, отримала чек на пошті і була впевнена у його законності – і прийшла з претензіями.
Під час перевірки інформації в реєстрах адміністратор виявив, що виданого посвідчення не існує. Також з’ясувалося, що бланк посвідчення водія має ознаки підробки. Після встановлених фактів було викликано поліцію, щоб зафіксувати правопорушення та розпочати перевірку.
Наразі встановлюються всі обставини отримання підробленого документа та особи, причетні до його виготовлення й розповсюдження.
На жаль, такі випадки не поодинокі – дедалі більше громадян стають жертвами шахрайських схем, сплачують великі суми та отримують фальшиві посвідчення водія, які не мають жодної юридичної сили.
Сервісні центри МВС наголошують: офіційно оформлені посвідчення водія автоматично відображаються в застосунку «Дія», а отримати документ можна лише у ТСЦ МВС. Будь-які пропозиції «прискорити» оформлення або придбати посвідчення через сторонніх осіб — це шахрайство, яке тягне за собою адміністративну та кримінальну відповідальність і створює ризики для безпеки на дорогах.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.






