A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Новини

02 Травня 2025

Канали зв’язку для запобігання корупції в сервісних центрах МВС

Чесно, прозоро та для людей. Сервісні центри МВС прагнуть створити максимально відкриту систему обслуговування та забезпечення громадян якісними державними послугами. На шляху до європейських цінностей, побудови демократичного суспільства та розвитку країни, в державних органах влади не має бути місця для корупції. І це залежить від кожного з нас!  Ми постійно працюємо над тим, аби сервіс та послуги у наших підрозділах були прозорими, зручними в отриманні та без зловживань як серед співробітників, так і відвідувачів. Ми завжди закликаємо не звертатись до будь-яких «посередників», які за «винагороду» обіцяють допомогти в отриманні послуг, що надають сервісні центри МВС.  Якщо ви стали свідком корупції чи неправомірного вимагання коштів за державні послуги, не мовчіть! Головний сервісний центр МВС реалізовує антикорупційні програми та своєчасно реагує на можливі факти, пов’язані з такими діями. Ми створили надійні канали зв’язку, розміщені на нашому сайті у вільному доступі, за якими можливо звернутись:  електронна пошта – anticor2018@hsc.gov.ua  номер телефону – (044) 272-45-06 електронна форма на сайті  Також можливо повідомити про корупційні дії управління запобігання корупції МВС України. Канали зв’язку для повідомлення про корупцію: телефон «спеціальної гарячої лінії»: (044) 254-73-94 та електронна пошта: anticor@mvs.gov.ua.  Вчинення корупційних дій є протиправними та передбачає кримінальну відповідальність. Варто пам’ятати, що відповідальність передбачається як для тих, хто вимагає хабар, так і для тих, хто його пропонує.  Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

01 Травня 2025

Перевезення небезпечних вантажів: історія Наталії, яка впевнено крокує в нову професію

Наталія Фаріон здійснила мрію життя. Днями у регіональному сервісному центрі ГСЦ МВС у Вінницькій, Черкаській та Кіровоградській областях вона успішно склала іспит та отримала свідоцтво на перевезення небезпечних вантажів (ADR). Жінка розповідає, що на цей крок її надихнув чоловік, який вже тривалий час працює у сфері перевезення небезпечних вантажів. «Я дуже хотіла бути ближче до нього, а ще – спробувати себе у справі, яка раніше здавалася виключно чоловічою», – ділиться Наталія. Попри те, що скласти іспит вдалося з другої спроби, вона не зупинилася на пів дорозі. Тепер Наталія з гордістю тримає своє ADR-свідоцтво й готується вирушити в дорогу. З початку повномасштабного вторгнення все більше жінок не просто отримують водійські посвідчення, а відкривають додаткові категорії водіння. Вони опановують нові професії та руйнують стереотипи про «суто чоловічі професії». Адже отримання свідоцтва на перевезення небезпечних вантажів є підтвердженням високого рівня знань і відповідальності. Такі історії надихають і доводять: нові реалії змінюють не лише маршрути, а й уявлення про професії. А ми нагадуємо: тим, хто бажає отримати дозвіл на перевезення небезпечних вантажів, необхідно вдало скласти іспит та отримати відповідне свідоцтво. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

01 Травня 2025

Цифрові можливості для призначення належного користувача зі смартфона

Онлайн-послуги сервісних центрів МВС завжди під рукою. Автовласники та водії можуть користуватись перевагами цифровізації в будь-який час та в будь-якому місці.  Часто громадяни передають свої автівки в користування рідним та друзям. Аби не сплачувати чужі штрафи за порушення правил дорожнього руху, не обов’язково звертатись до сервісного центру МВС. Для цього достатньо призначити належного користувача – онлайн та в кілька кліків з власного смартфона. Як це зробити? Пояснюємо алгоритм дій. Хто ж такий належний користувач? Це особа, яка на законних підставах керує автівкою, яка їй не належить. Призначити належного користувача, або як кажуть водії – пошерити авто, можна онлайн через Кабінет водія або застосунок Дія.  Для цього у власника автівки має відображатись в електронному вигляді у Кабінеті водія або Дії свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. А в майбутнього користувача – посвідчення водія відповідної категорії. Також у Дії повинна відображатись ID-картка або закордонний паспорт.  Далі виконати наступні дії: авторизуватись у Кабінеті водія або Дії; власник створює запит на шеринг у вигляді QR-коду або ділиться посиланням; водій сканує цей код або переходить за посиланням і підтверджує намір стати належним користувачем.  Після завершення процедури в належного користувача з’явиться свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Це означає, що штрафи, які зафіксовані в автоматичному режимі за порушення ПДР, будуть надходити належному користувачу, а не власнику автівки.  Звертаємо увагу, що власник транспортного засобу та його майбутній користувач самостійно визначають термін шерингу. Покрокова інструкція, як скористатись цією опцією, розміщена на сайті сервісного центру МВС у розділі Послуги.  Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
Перейти до новин