A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Новини

14 Травня 2025

Інтеграція європейського досвіду в процес обов’язкового технічного контролю в Україні

Безпека на дорозі – це не лише про знання ПДР та уміння керувати автомобілем. Важливим складником безпеки в умовах дорожнього руху є технічний стан транспортних засобів. Це питання є одним з актуальних у нашій роботі. У рамках Тижня безпеки дорожнього руху до проведення круглого столу «Безпека на транспорті в умовах сьогодення. Впровадження європейського досвіду з підвищення безпеки перевезень, сучасні виклики для перевізників» долучився начальник відділу організації технічного контролю транспортних засобів  Головного сервісного центру МВС Андрій Лабань. Він розповів про актуальні виклики сьогодення щодо безпеки дорожнього руху та адаптацію українського законодавства до норм ЄС. Андрій Лабань пояснив, що належний контроль за технічним станом автомобілів забезпечує зниження ризику аварій через несправності та підвищує культуру обслуговування транспортних засобів: «Якісний контроль проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів – це не лише вимога закону, а й необхідний елемент безпеки дорожнього руху». Начальник відділу організації технічного контролю транспортних засобів наголосив на адаптації українського законодавства у сфері технічного контролю до стандартів Європейського Союзу. Це один із важливих компонентів зобов’язань України в межах Угоди про асоціацію з ЄС. Автомобільна індустрія та законодавче регулювання у цій галузі постійно змінюються, що створює необхідність реагування на вимоги сучасності. На шляху до імплементацій положень Директиви Європейського Союзу 2014/45/ЄС, 4 березня 2025 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 286 якою внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 і від 31 травня 2012 р. № 512, зокрема, щодо: - приведення у відповідність до законодавства ЄС щодо обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, зокрема до Директиви 2014/45/ЄС; - зменшення бюрократичного навантаження на суб’єктів проведення технічного контролю транспортних засобів шляхом оптимізації кількості документів, що подаються для уповноваження на проведення технічного контролю; - посилення контролю з боку держави, шляхом запровадження відеофіксації під час обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, встановлено нові ракурси та вимоги до якості фотографій. Це один із ключових інструментів підвищення прозорості та якості проведення обов’язкового технічного контролю. Також Андрій Лабань додав, що впровадження відеофіксації при проведенні ОТК є важливим елементом забезпечення державного контролю за суб’єктами, які ведуть цю діяльність. Зокрема, завдяки проведенню моніторингу інформації про результати обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, що також наближає Україну до європейських стандартів. Це формує довіру до процесу обов’язкового технічного контролю і мінімізує фіктивність перевірок. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

14 Травня 2025

В Одесі викрили жінку, яка за гроші обіцяла «вирішити питання» в регіональному сервісному центрі МВС

Співробітники Національної поліції України продовжують системну роботу з викриття зловмисників, які намагаються незаконно заробляти на послугах сервісних центрів МВС. Цього разу працівники управління стратегічних розслідувань в Одеській області викрили жінку, яка підбурювала громадян до надання хабарів співробітникам регіонального сервісного центру ГСЦ МВС, обіцяючи «вирішити питання» за грошову винагороду. За зловживання впливом і шахрайські дії їй загрожує кримінальна відповідальність, включаючи позбавлення волі. У ході слідства правоохоронці встановили, що 39-річна одеситка вводила людей в оману, переконуючи їх у наявності нібито зв’язків у регіональних сервісних центрах ГСЦ МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях. За грошову винагороду вона обіцяла посприяти у складанні іспитів та отриманні посвідчення водія. Правоохоронці задокументували, як зловмисниця виманила 20 тисяч гривень у довірливої громадянки за обіцянку «усунути» труднощі при отриманні посвідчення водія. Цих зобов’язань вона не збиралася виконувати. Згодом шахрайка взялася за чоловіка, якого запевнила, що без хабара службовим особам регіонального сервісного центру ГСЦ МВС та її «допомоги» він не складе іспити та водійського посвідчення не отримає. Вона планувала заробити понад 30 тисяч гривень, однак була затримана поліцейськими під час передачі коштів. Гроші вилучено як речовий доказ. На час слідства суд обрав підозрюваній запобіжний захід у вигляді тримання під вартою з правом внесення застави, яким вона скористалась. Слідчі зібрали достатньо доказів та повідомили фігурантці про підозру у вчиненні шахрайства (в заволодінні чужим майном, шляхом обману), замаху на шахрайство, вчиненому повторно (ч. 1, 2 ст. 190 Кримінального кодексу України), а також у замаху на підбурювання до надання неправомірної вигоди службовій особі за вчинення службовою особою в інтересах того, хто надає таку вигоду, будь-якої дії з використанням службового становища (ч. 1 ст. 369 Кримінального кодексу України). Санкції вищеперелічених статей передбачають покарання одеситці-шахрайці у вигляді позбавлення волі на строк до чотирьох років. Правоохоронці завершили слідство та обвинувальний акт скерували до суду. Подальшу долю підозрюваної визначатиме суд. Нагадуємо: якщо ви стали свідком прояву корупції у системі сервісних центрів МВС, на нашому сайті у вільному доступі розміщені канали зв’язку, за якими можливо звернутись: електронна пошта – anticor2018@hsc.gov.ua номер телефону – (044) 272-45-06 електронна форма на сайті Також ви можете повідомити управління запобігання корупції МВС України. Канали зв’язку для повідомлення про корупцію: телефон «спеціальної гарячої лінії»: (044) 254-73-94 та електронна пошта: anticor@mvs.gov.ua. Сервісні центри МВС завжди відкриті для співпраці з правоохоронними органами. Якщо ви помітили прояви незаконних дій у сервісних підрозділах або вам пропонували вчинити неправомірні дії – не соромтесь та звертайтесь за спеціальними каналами зв’язку. Пам’ятайте: кримінальна відповідальність передбачається як для тих, хто вимагає хабар, так і для тих, хто його пропонує. Не звертайтеся до будь-яких «посередників», які за «винагороду» обіцяють допомогти в отриманні послуг, що надають сервісні центри МВС. Ми завжди закликаємо наших відвідувачів не ризикувати й у жодному разі не звертатись до сторонніх осіб. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

14 Травня 2025

Сервісні центри МВС по всій Україні провели для дітей інтерактивні заходи з безпечної поведінки на дорозі

Культура поведінки на дорозі формується з дитинства. Безпека – це не лише знання правил дорожнього руху, а й щоденна звичка бути уважним, відповідальним і помітним на дорозі. Адже ще з раннього віку діти засвоюють, як переходити дорогу, навіщо зупинятись перед пішохідним переходом, чому важливо носити світловідбивальні елементи. Аби підвищити обізнаність правил поводження на дорозі серед дітей, сервісні центри МВС по всій Україні провели низку пізнавальних та інтерактивних заходів. Вони відбуваються в рамках першого етапу щорічного Тижня безпеки дорожнього руху. Сервісні центри МВС Буковини, Хмельниччини та Тернопільщини провели в територіальних підрозділах тематичні уроки. Для маленьких відвідувачів розповіли про правила поведінки на дорозі, про ймовірну небезпеку та як її уникнути. Діти вивчали основи безпеки на дорозі в захопливій формі – через ігри та тематичні малюнки. Такий формат дозволяє легко засвоїти важливі знання та сформувати відповідальне ставлення до поведінки на дорозі. [metaslider id="44489"] Пізнавальні заходи для дітей провели в сервісних центрах МВС Донеччини. Їм роздавали світловідбивні стрічки і наліпки. Цей простий, але надзвичайно важливий крок допомагає сформувати у дітей з дитинства корисні навички – дбати про власну безпеку та бути помітними на дорозі. На Чернігівщині в територіальних підрозділах для маленьких відвідувачів провели «уроки безпеки». Під час інтерактивних занять діти повторювали основні правила дорожнього руху; малювали безпечні дороги та обговорювали, як правильно переходити проїжджу частину. Особливу увагу приділили темі відповідальної поведінки на пішохідному переході. [metaslider id="44494"] Адміністратори сервісних центрів МВС Рівненської та Житомирської областей розповіли для маленьких відвідувачів про найважливіші аспекти поведінки на дорозі. Зокрема, чому важливо бути уважними при переході дороги, чому не можна користуватись телефоном чи слухати музику в навушниках під час переходу та навіщо потрібні світлоповертальні елементи на одязі та рюкзаках. [metaslider id="44501"] У Полтавській та Одеській областях адміністратори сервісних центрів МВС провели низку заходів із вихованцями та студентами кількох навчальних закладів. [metaslider id="44508"] Під час зустрічі з молоддю нагадали про ключові правила безпечної поведінки на дорозі: бути уважним при переході вулиці; не користуватись телефоном і не слухати музику в навушниках у цей момент; використовувати світловідбивні елементи, особливо у темну пору доби. [metaslider id="44515"] А в Запорізькому академічному ліцеї №23 працівники сервісного центру МВС провели інтерактивний захід для учнів 7 класу на тему: «Безпека на дорозі: вийми навушники та відклади телефон, переходячи дорогу». Разом говорили про головне: як не потрапити в біду через звичку слухати музику чи дивитись в телефон під час переходу дороги. Також розглянули типові помилки з ПДР, відпрацьовували безпечну поведінку на дорозі, грали в гру «червоне світло – зелене світло» й навіть дали клятву пішохода. [metaslider id="44526"] На Київщині адміністратори сервісних центрів МВС провели інформаційну акцію до Тижня безпеки дорожнього руху. Упродовж дня наші працівники спілкувалися з відвідувачами про те, що справді рятує життя на дорозі. Зокрема, про основні правила дорожнього руху, поводження в умовах поганої видимості, використання світловідбивних елементів тощо. Також адміністратори сервісних центрів МВС роздавали світловідбивні елементи – стрічки, брелки, наліпки. Адже вони знижують ризик наїзду автомобіля на пішохода в темну пору доби та можуть врятувати життя. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
Перейти до новин