A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Новини

20 Червня 2025

5 найпоширеніших міфів про отримання водійського посвідчення в сервісних центрах МВС

Отримання першого посвідчення водія – серйозний крок, який часто супроводжується хвилюванням і безліччю міфів про діяльність сервісних центрів МВС. Розвінчуємо найпоширеніші з них. «Без хабаря не скласти – система така» Це міф, який давно не має нічого спільного з реальністю. Сьогодні іспити в сервісних центрах МВС проходять під повною відеофіксацією. В екзаменаційних класах – камери з перехресним записом без так званих «мертвих зон», звук теж фіксується. Крім того, за кожним робочим місцем – система Face-ID, яка не дозволяє складати іспит замість іншої людини. Так само і з практичним іспитом: автомобілі обладнані відеореєстраторами, які записують увесь маршрут і дії кандидата у водії. Будь-яке втручання сторонніх осіб мінімізовано, а результат залежить тільки від вас. «Потрібна медична довідка з “правильної” клініки» Насправді достатньо довідки з будь-якого медичного закладу, який має чинну ліцензію МОЗ. Жодних «узгоджених» чи «потрібних» медцентрів не існує. Порада: перевірити наявність ліцензії медзакладу можна на офіційному сайті МОЗ. «Теорію нереально скласти з першого разу» Ще один поширений міф. Чимало людей справді переживають через іспит із ПДР. Але за офіційною статистикою майже 23% кандидатів складають теорію з першої спроби. Теоретичний іспит – це тест із 20 питань, де дозволено зробити лише дві помилки. Усе максимально прозоро та об’єктивно. Якщо ретельно готуватися – результат обов’язково буде. До речі, нині існує безліч тестових завдань, ідентичних тим, які використовуються під час іспиту. Тож тренуйтеся — і жодні міфи вас не зупинять. «На практиці спеціально валять, а маршрути – надто складні» Міф, який живе роками та дуже поширений. Насправді маршрути для практичного іспиту затверджені офіційно. Вони не змінюються «під настрій» і охоплюють базові ситуації, з якими повинен уміти справлятися кожен водій: старт, розворот, світлофор, пішохід, перехрестя, паркування, рух заднім ходом тощо. Екзаменатор оцінює дії за чіткими критеріями, які відомі ще до іспиту. Помилки фіксуються у чек-листі, попередньо ознайомитись з яким можна на офіційному сайті Головного сервісного центру МВС. У салоні автівки – відеофіксація всього процесу, тому «навмисно завалити» просто не вийде. Якщо ви виконуєте вправи – ви складаєте. До слова, всі маршрути можна переглянути заздалегідь – вони також опубліковані на сайті Головного сервісного центру МВС. Інсайд: найпоширеніші помилки на практиці – це непомічений дорожній знак або несвоєчасно ввімкнений чи вимкнений покажчик напрямку руху. Тож головне – уважність і практика. «Де склав теорію – там же і практику!» Ні! Це черговий міф. Сервісні центри МВС працюють за принципом екстериторіальності. Це означає, що послуги територіальних підрозділів можна отримати в будь-якому сервісному центрі МВС – незалежно від місця вашої реєстрації. А скласти теоретичний та практичний іспити можна в будь-якому сервісному підрозділі, який проводить екзаменаційну діяльність – незалежно від того, де було складено попередній іспит чи попередню спробу. Плануєте отримати водійське посвідчення? Перевірену та актуальну інформацію  завжди можна знайти на сайті Головного сервісного центру МВС або запитати безпосередньо в адміністраторів.  Не дозволяйте міфам вводити себе в оману – кермуйте знаннями, а не чутками! Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

20 Червня 2025

Від мрії до мобільності. Історія випускника «Безбар’єрної автошколи», який отримав посвідчення водія

Це історія про неймовірну силу духу, мужності та віри. За місяць до повномасштабного вторгнення росії Павло підписав контракт зі Збройними Силами України. Півтора роки брав активну участь в обороні країни, але під час чергового відбиття ворога отримав важкі поранення, що призвели до втрати нижніх кінцівок.  Після проходження курсу реабілітації Павло почав ставити перед собою нові цілі та завдання. Одне з них – стати більш мобільним. Для реалізації цієї мети необхідно було отримати посвідчення водія та купити автомобіль.  Герой нашої історії пройшов навчання у «Безбар’єрній автошколі». Павло розповів, що про проєкт дізнався з мережі Інтернет. Теоретичний та практичний курси навчання пройшов у Кропивницькому, де й склав  успішно іспити з першого разу. У результаті Павло отримав бажане посвідчення водія.  Нагадуємо, що особи з інвалідністю можуть пройти навчання та отримати посвідчення водія завдяки унікальному проєкту «Безбар’єрні автошколи», реалізованому МВС України в рамках ініціативи Першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів». Його метою є створення рівних можливостей для кожного, хто бажає навчитися керувати автомобілем. [metaslider id="45420"] Такі автошколи працюють і приймають охочих навчитись керувати автівками та стати водіями у шести регіонах України – в Київській, Львівській, Хмельницькій, Кіровоградській та Дніпропетровській областях. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

19 Червня 2025

Павло Сорока: Основне завдання власників авто – тримати свій транспорт у належному технічному стані

В ефірі національного телемарафону «Єдині новини» заступник начальника Головного сервісного центру МВС України Павло Сорока розповів про нові вимоги до проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, які набудуть чинності в Україні з 1 липня 2025 року. Як повідомив Павло Сорока, ці зміни покликані наблизити українське законодавство до стандартів Європейського Союзу. Головне нововведення – запровадження повної фото- та відеофіксації процесу технічного контролю. Кожен пункт технічного контролю повинен бути обладнаний щонайменше двома камерами, які фіксують увесь процес проведення огляду. Якщо дві камери не охоплюють всю процедуру, суб’єкт господарювання повинен встановити додаткові. Чітко регламентовані вимоги до якості відео та фотографій. Зокрема, транспортний засіб на фото має займати не менше 70% площі зображення. «Головна мета – покращити контроль і знизити так званий номінальний, фіктивний обов’язковий технічний контроль. Раніше можна було, умовно кажучи, скористатися фотошопом або не повністю проводити необхідні вимірювання. Зараз процес відеофіксації дає нам можливість контролювати всю процедуру», – пояснив Павло Сорока. Він також повідомив, що в Україні наразі активно працюють близько 800 пунктів технічного контролю. За його словами, вимога відеофіксації процедури передбачалася ще з 2023 року відповідними нормативними документами, однак повноцінне впровадження розпочнеться з 1 липня 2025 року. «Ці пункти техконтролю вже оснащені необхідними камерами і працюють у тестовому режимі – надсилають відеофайли до регіональних сервісних центрів МВС, аби узгодити, чи відповідає зйомка вимогам і чи дійсно відображає весь процес технічного контролю», – пояснив він. Перелік категорій транспорту, для яких обов’язковий технічний контроль залишається актуальним, не змінився. Його мають проходити: Легкові авто, що використовуються з комерційною метою, причепи до них, строком експлуатації більше 2 років – раз на два роки; Вантажні авто до 3,5 тонн,   причепи до них, строком експлуатації більше 2 років – раз на два роки; Вантажні авто понад 3,5 тонни, причепи до них та таксі,  незалежно від строку експлуатації – щороку; Автобуси, транспортні засоби, що перевозяться небезпечні вантажі – двічі на рік. При цьому легкові авто, що належать фізичним особам і не використовуються з метою отримання прибутку, техогляд проходити не зобов’язані. Контроль за дотриманням нових вимог здійснюватимуть сервісні центри МВС. Якщо під час моніторингу буде виявлено порушення (наприклад, відсутність частини відеозапису або невідповідність автомобіля техвимогам), протокол технічного контролю анулюється. Про це повідомляють власнику автомобіля. У разі експлуатації авто без чинного техогляду патрульна поліція має право оштрафувати водія. Штраф становить 340 грн. Також передбачена адміністративна відповідальність для суб’єкта господарювання, який проводив техогляд із порушеннями – штраф у розмірі близько 1400 грн. Департамент комунікації МВС
Перейти до новин