25 Червня 2025
Оператори довідково-інформаційного центру: в яких випадках звертатись і чим можуть допомогти
Щомісяця 6 тисяч телефонних дзвінків з усієї України. І це лише 4 оператори, які не просто беруть слухавку, а пояснюють, консультують та завжди на зв’язку. Вони знають абсолютно все про послуги сервісних центрів МВС і навіть більше. Відповідають на всі питання, завжди готові вислухати та допомогти. Саме так працюють оператори довідково-інформаційного центру Головного сервісного центру МВС.
Знайомимось!
За кожною відповіддю клієнта – не бот, робот чи штучний інтелект. По той бік лінії спілкуються живі люди, зі своїми історіями, досягненнями та вподобаннями. Окрім роботи вони мають родини, виховують дітей, у вільний час мають свої захоплення та хобі. Але всіх їх об’єднує одне – бажання допомагати іншим.
Знайомтесь. Олена – працює в системі з 2006 року. Знає особливості роботи сервісних центрів МВС навіть до найменших дрібниць. До речі, посвідчення водія не має.
Ірина – мама рятувальника. Коли син на службі, бачимо як вона переживає, але тримається та професійно консультує громадян.
Олександр – ветеран АТО, який отримав поранення у 2015 році та має протезування. Його голос у слухавці завжди спокійний і впевнений.
Наталія – колишня вчителька географії, тепер – голос тепла та турботи. Вона обожнює садівництво, а тому в кабінеті завжди свіжі квіти та гарний настрій, з яким вона інформує людей.
Чому потрібно звертатись до нас
Уявіть ситуацію: ви загубили посвідчення водія, яке не відображається в електронних реєстрах. Як відновити водійське, куди потрібно звертатись та які документи брати з собою. У такій ситуації саме час зателефонувати до контакт-центру Головного сервісного центру МВС. Наші оператори завжди готові підказати та допомогти розв’язати ваше питання. І це всього лише чотири співробітники, які щодня відповідають на сотні дзвінків:
як отримати або обміняти посвідчення водія;
як зареєструвати новий автомобіль або ввезений з-за кордону, чи продати мотоцикл або відновити свідоцтво про реєстрацію;
у яких випадках потрібно оформити довіреність та чи обов’язково змінювати номерні знаки;
як скласти теоретичний іспит, коли допускається наступна спроба чи скільки дійсне свідоцтво про практичну підготовку в автошколі;
як знайти найближчий сервісний центр МВС і записатися на отримання послуги;
як та де знайти актуальну інформацію про порядок надання послуг у різних регіонах.
[metaslider id="45585"]
Звертаємо увагу, що оператори контакт-центру не мають доступу до реєстрів та ваших персоналізованих даних. Приміром, чи внесла автошкола інформацію про закінчення навчання до реєстру, хто є власником автомобіля чи чому прийшла відмова в обміні посвідчення водія онлайн. У таких випадках необхідно звернутись безпосередньо до сервісного центру МВС. Також оператори не здійснюють перевірку інформації щодо наявних штрафів чи обмежень.
Оператори контакт-центру допомагають в будь-яку погоду, коли у місті відсутнє світло, а зв’язок працює завдяки підключеному генератору. Наші співробітники консультували громадян навіть в день початку повномасштабного вторгнення – 24 лютого 2022 року.
Зателефонувати й отримати консультацію щодо отримання послуг сервісних центрів МВС можливо за номером довідкового телефона: (044) 290-19-88.
Графік роботи: понеділок-четвер – з 8:00 до 18:00, п’ятниця – з 8:00 до 17:00, субота – з 8:00 до 15:45.
Також із послугами сервісних центрів МВС можна ознайомитись на нашому сайті.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.