A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Новини

22 Липня 2025

Твій номер – твій стиль. Створюй унікальну комбінацію для свого автомобіля

Індивідуальні номерні знаки – це не про моду, а особистий стиль. Вони популярні серед автовласників, адже це не просто набір символі. Це стиль, настрій, емоції, нікнейм чи улюблена фраза або код, яку розумієш тільки ти. З початку 2025 року Головний сервісний центр МВС виготовив 11 007 комплектів індивідуальних номерних знаків. І водії полюбляють креативити – яскраві назви, гумор та патріотичні фрази: ЯГІДКА, КАПЕЛАН, DRONES, ЕФ16, КОТЕЙКА. Обирають для своїх номерів і  відомих особистостей. Так, наприклад, один із номерів має напис USYK, очевидно, що це на честь українського боксера, абсолютного чемпіона світу в надважкій вазі – Олександра Усика. Важливо знати! Після отримання комплекту індивідуальних номерних знаків обов’язково проводиться перереєстрація транспортного засобу. Це необхідно зробити упродовж 10 днів після отримання номерів. Для цього необхідно звернутись до сервісного центру МВС особисто, або через уповноважену особу, та закріпити індивідуальний номерний знак за своїм автомобілем. Необхідні документи: паспорт з відміткою про місце реєстрації, реєстраційний номер облікової картки платника податків; індивідуальний номерний знак. У свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу в графі «Особливі відмітки» вноситься запис про присвоєння індивідуального номерного знака. Звертаємо увагу, що використовувати індивідуальний номерний знак на автомобілі без закріплення його в сервісному центрі МВС, заборонено. За порушення правил використання номерних знаків водіями транспортних засобів передбачено адміністративну відповідальність. Відповідно до ч.1 ст. 121-3 КУпАП водії транспортних засобів притягуються до відповідальності за керування або експлуатацію автомобіля з номерним знаком, що не належить цьому засобу або не відповідає встановленим зразкам або вимогам. Санкція передбачає накладення штрафу в розмірі 1190 грн.  Як замовити індивідуальний номерний знак онлайн Індивідуальний номерний знак – це додаток до номерного знаку державної реєстрації транспортного засобу за індивідуальним замовленням власника. Для цього не обов’язково звертатись до сервісного центру МВС. Адже послуга доступна онлайн Кабінеті водія. Для онлайн замовлення індивідуального номерного знака власник транспортного засобу авторизується в Кабінеті водія та формує заявку на виготовлення комплекту індивідуальних номерних знаків. Для цього в Кабінеті водія обов’язково має відображатись свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Послідовність дій: авторизація в Кабінеті водія за допомогою електронного підпису, BankID або Дія.Підпис; оформлення заявки на виготовлення, що включає в себе перевірку доступності напису на макеті індивідуальних номерних знаків; здійснення оплати за надання адміністративної послуги та у разі потреби логістичних послуг. Після отримання заявки уповноважена особа Головного сервісного центру МВС упродовж двох робочих днів перевіряє відомості про транспортний засіб та його власника за реєстрами і базами даних МВС, а також замовлений напис на відповідність вимогам. Вимоги до напису Звертаємо увагу, напис є унікальним та не може повторюватись. Номерний знак для легкових автомобілів може містити від трьох до восьми символів – від трьох до восьми літер чи від трьох до семи літер і цифр. А напис для мотоциклів –  від трьох до шести символів – від двох до п’яти літер і цифр. Індивідуальний номерний знак має містити не менше ніж дві літери. Вартість послуги: спецпродукція (номерний знак) для легкових авто – 340,02 грн; спецпродукція (номерний знак)  для мотоциклів –  154,80 грн; три символи (мінімальне замовлення) – 300 грн; кожний наступний (до восьми символів) – 90 грн; графічний елемент – 500 грн. Причини відмови Іноді стаються випадки, коли автовласникам надходить відмова у виготовленні індивідуальних номерних знаків. Вони не мають бути тотожні або схожі за накресленням із номерними знаками, які видають під час державної або відомчої реєстрації транспортних засобів в Україні. Забороняється: використовувати чи імітувати зображення Державного Герба України або Державного Прапора України (крім символів державної належності, передбачених чинними державними стандартами України); наносити написи дискримінаційного характеру за ознаками мови, расової та національної належності, ставлення до релігії; написи ненормативного походження; символіку, абревіатури або скорочені назви установ, організацій, підприємств без їх письмової згоди;  знак (торговельну марку) фізичної чи юридичної особи, що належить іншій фізичній або юридичній особі, без їх письмової згоди; забороняється наносити написи, у разі якщо індивідуальний номерний знак починається з двох окремих літер, їх сполучення не має збігатися з літеросполукою, що використовується для позначення адміністративно-територіальної належності. Отримання комплекту індивідуальних номерних знаків здійснюється двома способами: самостійно або з доставкою на відділення «Нової Пошти». Самостійно забрати індивідуальний номерний знак можливо у Головному сервісному центрі МВС у Києві – в управлінні стандартизації за адресою вул. Мрії, 19. А логістичні послуги з доставки на відділення «Нової Пошти» надає ДП «ІНФОТЕХ» за додаткову плату.  Послуга із виготовлення індивідуальних номерних знаків надається до 40 днів. За додатковою консультацією щодо замовлення індивідуальних номерних знаків  звертайтесь до профільного відділу за телефоном: (044) 374-13-67 або (044) 374-13-68 Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

22 Липня 2025

Мобільний сервісний центр МВС відновив знищені документи в Сумах на місці ворожого удару

Мобільний сервісний центр МВС в Сумах здійснив виїзд до житлового сектору, на місце ворожого влучання. Ще вчора окупанти цинічно обстріляли мирне населення, внаслідок чого пошкоджено не тільки домівки, а й знищено автівки та особисті документи. Фахівці мобільного сервісного центру МВС надавали допомогу людям, які втратили документи під час обстрілу. На місці відновлювали посвідчення водія та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Одна з постраждалих – пані Ірина. Жінка готувала вечерю, коли раптово почула підозрілий шелест, а далі пролунав потужний вибух. Розбите скло, сирени, хаос. Вона з родиною кинулись у коридор, але за мить був ще один удар – сильніший. «Ми одразу почали евакуюватися. Кинули все. Квартира сильно постраждала, автомобіль пошкоджений, а документи, зокрема й моє посвідчення водія – знищено повністю», – згадує Ірина. Відновлення документів навіть в таких складних умовах – це не просто папери. Це – можливість допомогти у важку хвилину, знову сісти за кермо, доїхати до лікарні, вивезти родину, привезти допомогу або можливо просто висловити слова підтримки. І тут важливо все: підтримка не тільки словами, а й реальними діями. Адже наші фахівці готові допомагати та надавати державні послуги навіть в умовах підвищеної небезпеки.   Пам’ятайте! Працівники сервісних центрів МВС завжди поруч. Працюємо там, де іноді навіть важко стояти на ногах. Бо знаємо: наша робота – це про підтримку, про людяність, про віру в те, що життя триває. Нагадуємо, графіки виїздів оновлюються щомісяця. Слідкуйте за анонсами наступних виїздів на сайті Головного сервісного центру МВС у розділі «Мобільні сервісні центри МВС». [metaslider id="46540"] Державні послуги – це про швидкість, оперативність та підтримку там, де це найпотрібніше. Наші мобільні сервісні центри МВС працюють не тільки у віддалених населених пунктах, а й у прифронтових регіонах, де постійно підвищена небезпека. Адже там люди часто потерпають через обстріли і не мають можливості швидко відновити знищені чи пошкоджені документи.  Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

22 Липня 2025

Про повагу, чуйність і підтримку: адміністратори сервісних центрів МВС пройшли тренінг для кращої взаємодії з військовими та ветеранами

Щодня сервісні центри МВС працюють, надаючи послуги тим, хто тримає нашу оборону на фронті та допомагає в тилу. Серед наших клієнтів – військовослужбовці та ветерани, які знають, що таке пекло війни, волонтери та всі, хто працює на Перемогу. Наші адміністратори стикаються з наслідками повномасштабного вторгнення – не лише документально, а й емоційно. Саме тому вони постійно оновлюють знання та проходять спеціалізовані тренінги й навчання, аби краще розуміти, спілкуватись з повагою та підтримкою, будувати поважне й чуйне суспільство. Співробітники сервісного центру МВС м. Хмельницький долучились до тренінгу «Етика спілкування з військовими/ветеранами та членами їх сімей». Навчання провела кваліфікована тренерка, психологиня, травмотерапевтка – консультантка – Марина Маліновська. Вона має великий досвід роботи з військовими і їхніми родинами.  [metaslider id="46451"] Ще одна зустріч відбулася в сервісному центрі МВС Чернігова. До адміністраторів завітали представниці ветеранського простору «Серцевір», аби не лише поговорити про справді важливе, а й поділитися досвідом, як взаємодіяти з тими, для кого війна – не новини, а реальність. Адже до нас приходять сотні відвідувачів – і кожен з особливою історією. Хтось щойно повернувся з фронту. Хтось шукає нову опору після втрати.  [metaslider id="46438"] Під час тренінгу говорили про те, як правильно спілкуватися й обслуговувати ветеранів, людей з інвалідністю, звільнених з полону та їхніх рідних. Наголошували на важливому:  виклики сьогодення; людська гідність; власні кордони;  червоні прапорці; стоп-слова. Виокремили певні правила спілкування і поведінки з військовими та ветеранами. Усі присутні змогли обмінятися власним досвідом спілкування з клієнтами, послухали цінні поради та відпрацювали корисні практичні кейси, які допоможуть комунікувати з військовими без травм і бар’єрів. Ми розуміємо, наскільки це важливо, бо це не окрема тема – це наше сьогодення. Тому наші сервісні центри МВС постійно вдосконалюють якість надання послуг. Ми не чекаємо поки виникне проблема та працюємо на її випередження. Кожен виклик сприймаємо як можливість стати кращими та працюємо, аби кожен відвідувач відчував комфорт та довіру. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
Перейти до новин