A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Новини

29 Липня 2025

Інформаційний портал для ветеранів та їхніх родин «МВС: Твоя підтримка»  

Сервісні центри МВС підтримують запуск проєкту «МВС: Твоя підтримка». Ознайомлюємо наших відвідувачів з можливостями та перевагами користування інформаційним порталом.    «МВС: Твоя підтримка» – це єдиний інформаційний ресурс, що створений для доступу до інформації про повний перелік послуг, які можуть отримати ветерани, поранені військовослужбовці та працівники органів системи МВС, звільнені з полону і їхні родини.  Глава відомства Ігор Клименко акцентував на тому, що ветерани не повинні витрачати час на бюрократію. А державні послуги повинні бути чіткими й зручними в отриманні.  «Ключовий інструмент – електронний кабінет, у якому можна зручно подати заяву, відстежити запит, замовити послугу – без барʼєрів і затримок. Чітке розуміння процесів – покрокові маршрути та розʼяснення: реабілітація, лікування, протезування, психологічна допомога, відновлення документів, виплати, працевлаштування, освіта, спорт, база рапортів та заяв – усе в одному місці», – зазначив Ігор Клименко, міністр внутрішніх справ.  Така ініціатива є надзвичайно важливою сьогодні. Адже наші ветерани, які віддали своє здоров’я та силу за майбутнє України, могли швидко отримувати необхідну допомогу від держави.  Сервісні центри МВС підтримують цей важливий проєкт та докладають максимум зусиль, аби державні послуги були ще більш зручними та доступними для тих, хто цього потребує найбільше. «МВС: Твоя підтримка» – це не просто платформа, це крок назустріч кожному ветерану, прояв поваги та вдячності.  Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті. [metaslider id="46823"]

29 Липня 2025

Які автомобілі мають проходити обов’язковий технічний контроль та з якою періодичністю

Усі вантажні авто повинні проходити обов’язковий технічний контроль (ОТК). А ще – мова йде про автобуси, маршрутки, служби таксі тощо. Але уявіть ситуацію: ви користуєтесь автомобілем, який ззовні схожий на легковий, але у свідоцтві про реєстрацію зазначено – вантажний транспортний засіб. Виникає питання: чи потрібно проходити ОТК, якщо автомобіль використовується не в комерційних, а особистих цілях. Відповідно до статті 35 Закону України «Про дорожній рух» та Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 року № 137 обов’язковому технічному контролю підлягають: легкові автомобілі, що використовуються з комерційною метою, причепи до них, строком експлуатації більше 2 років – один раз на два роки; вантажні автомобілі та причепи до них незалежно від форми власності та вантажопідйомності : Вантажопідйомність до 3,5 тони – 1 раз на два роки.  Вантажопідйомність понад 3,5 тони 1 раз на рік. Не проходять лише нові вантажні транспортні засоби вантажопідйомністю до 3,5 тони. автобуси незалежно від строку експлуатації підлягають обов’язковому технічному контролю двічі на рік; транспортні засоби, що перевозять небезпечні вантажі підлягають контролю двічі на рік. вантажні авто до 3,5,  причепи до них, строком експлуатації більше 2 років – раз на два роки; вантажні авто понад 3,5 тонни, причепи до них та таксі, незалежно від строку експлуатації – щороку; автобуси та транспорт, що перевозить небезпечні вантажі – двічі на рік. Наразі в Україні працює близько 800 пунктів для проходження ОТК, що мають відповідну акредитацію. Контроль за дотриманням вимог здійснюють сервісні центри МВС. Відеозаписи техоглядів перевіряються на відповідність вимогам. У разі порушень протокол технічного контролю анулюється, а власника авто про це повідомляють.  Результати перевірок вносяться до електронної форми протоколу ОТК, яку можна перевірити онлайн на сайті Головного сервісного центру МВС. Варто пам’ятати, технічний огляд – це не формальність, а можливість вчасно виявити несправності та запобігти катастрофі. І хоча не кожен автомобіль повинен проходити обов’язковий технічний контроль, не варто ігнорувати регулярну перевірку. Адже ваша безпека залежить не тільки від знань ПДР та навичок водіння, а й технічного стану вашого авто. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

29 Липня 2025

Наш сервіс у твоєму смартфоні. Як замовити послуги онлайн через застосунок Дія 

Клік-клік і готово. Кожна онлайн-послуга – це злагоджена робота всієї команди сервісних центрів МВС. Ми працюємо, аби кожна онлайн-заявка оброблялась максимально швидко та якісно. Щоразу вдосконалюємо алгоритм дій. Адже тут важлива кожна секунда, і саме від професійності адміністратора залежить швидкість та якість кожного надрукованого бланка. І хоч технології роблять процес простішим для вас, але без людей – це неможливо.   Бажаєш продати автомобіль чи мотоцикл, відновити загублене свідоцтво на транспортний засіб, чи обміняти посвідчення водія? А звернутись особисто до сервісного центру МВС бракує вільного часу? Це не проблема! Наші послуги можна замовити через застосунок Дія. Онлайн-послуги – це швидко, зручно та незалежно від місця проживання. Головне – мати в руках смартфон, підключений інтернет та документи у цифровому форматі. Зокрема: ID-картка, закордонний паспорт або посвідка на постійне чи тимчасове проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків, а також залежно від обраної послуги посвідчення водія та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. У яких випадках та як ними скористатись, пояснюємо в деталях. Обмін та відновлення посвідчення водія У застосунку Дія доступна послуга обміну та відновлення посвідчення водія. Вона актуальна у таких випадках:  закінчився термін дії посвідчення водія, виданого вперше на 2 роки документ пошкоджено або написи не читаються змінено персональні дані. Аби замовити послуги обміну або відновлення посвідчення водія у Дії, в застосунку має відображатись водійське разом з фото. Далі необхідно авторизуватись; обрати послугу обміну посвідчення водія; вказати причину заміни документа; вибрати тип посвідчення – цифрове або пластик. Далі обирається спосіб отримання – у будь-якому сервісному центрі МВС, у відділенні Укрпошти Україною, або кур’єром на вказану адресу.  Купівля-продаж транспортних засобів Ця онлайн-послуга дає змогу продати автомобіль, мотоцикл або мопед (за умови що це перший продаж в поточному році), не виходячи з дому. Продавець авторизується в Дії, генерує QR-код, який надсилає покупцю, який своєю чергою обирає нові номерні знаки або залишає наявні, тип свідоцтва: на пластиковому бланку чи тільки електронне.  Важливо, що у застосунку формується договір купівлі-продажу, який сторони підписують за допомогою Дія.Підпис, і який потрібно підписати впродовж  24 годин з моменту формування. Якщо не підписали – заявка анульовується автоматично. Перереєстрація транспортних засобів У застосунку Дія автовласники можуть замовити нове свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу без відвідування сервісного центру МВС. Послуга актуальна, якщо необхідно: відновити втрачене чи пошкоджене свідоцтво про реєстрацію; змінити свідоцтво у разі зміни персональних даних; обрати новий номерний знак із серією DI; замінити пластикове свідоцтво на цифрове та навпаки. Після подання заявки вона проходить перевірку адміністраторами сервісного центру МВС. На опрацювання заявки передбачено до 5-ти календарних днів. За відсутності обмежень власник авто оплачує послугу – а вже протягом 10 днів нове свідоцтво та номерний знак із серією DI доставляються поштою за вказаною адресою чи на відділення Укрпошти. Призначення або скасування належного користувача Якщо передали свою автівку в користування іншій особі, в нагоді стане послуга – призначення належного користувача. Вона убереже від штрафів зафіксованих в автоматичному режимі, які нараховуються не на водія, а на власника авто. Це означає, що в реєстрі буде чітко вказано, хто реально користується авто – і саме на користувача надходитимуть штрафи за порушення ПДР. Призначити належного користувача, або як кажуть автовласники – пошерити авто, можна онлайн у Дії.  Для призначення належного користувача необхідно виконати такі дії: авторизуватись у Кабінеті водія або Дії; власник створює запит на шеринг у вигляді QR-коду або ділиться посиланням; водій сканує цей код або переходить за посиланням і підтверджує намір стати належним користувачем. Після цього у належного користувача з’явиться свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Термін шерингу авто визначає самостійно користувач або власник авто, Також його можна завчасно скасувати.  У застосунку Дія все робиться швидко та просто: власник транспортного засобу генерує QR-код, водій його сканує, після чого обидві сторони підписують електронну заявку і вже за кілька хвилин свідоцтво про реєстрацію авто зʼявляється в Дії у належного користувача. [metaslider id="46802"] Чому варто обирати онлайн-послуги? Це швидко, зручно та надійно, з будь-якого місця та в будь-який час.  Наші адміністратори працюють 24/7 аби кожна заявка оброблялась максимально швидко.  Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
Перейти до новин