A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Новини

07 Серпня 2025

Сто тисяч завантажень Е-Запису – сто тисяч рішень про комфорт

Мобільний застосунок Е-Запис завантажили 100 тисяч разів за півтора місяця з початку запуску. Також він встиг увійти до ТОП-3 застосунків у категорії «Бізнес» в App Store.  Він дозволяє швидше онлайн записатись до сервісного центру МВС. Його головні переваги:  Доступність – завантажити  безкоштовно в App Store та Google Play Швидкість – кілька кліків у гаджеті і записуєшся на послугу Зручність – у будь-який сервісний центр МВС в Україні Система захисту від ботів Безпека – персональні дані не передаються стороннім особам  Сповіщення про запланований візит Можливість скасувати візит Застосунок двомовний – українська та англійська Компактний розмір – близько 30 Mb Перегляд корисної інформації – контакти та сервісних центрів МВС [metaslider id="47201"] А ще він зручний у використанні. Детальніше розповідаємо далі. Дозволяє онлайн записатись на всі послуги сервісних центрів МВС – обмін та відновлення посвідчення водія, видача міжнародного посвідчення водія, здійснення реєстраційних дій з транспортними засобами, складання теоретичного та практичного іспитів. Крайньою для реєстрації датою є 21-й день, який стає доступним кожного дня о 06:00 годині ранку. Водночас зареєструватися на повторне складання іспитів у разі невдалої спроби можна через 10 календарних днів на 11-й. Дозволяє онлайн записатись на всі послуги сервісних центрів МВС – обмін та відновлення посвідчення водія, видача міжнародного посвідчення водія, здійснення реєстраційних дій з транспортними засобами, складання теоретичного та практичного іспитів. Крайньою для реєстрації датою є 21-й день, який стає доступним кожного дня о 06:00 годині ранку. Водночас зареєструватися на повторне складання іспитів у разі невдалої спроби можна через 10 календарних днів на 11-й. Пройти електронну ідентифікацію можна за допомогою електронного підпису, Bank ID, Дія.Підпис. Для зручності користувачів застосунок інформує про запланований візит сповіщенням у додатку та листом на електронну адресу. Також існує можливість самостійно керувати своїми записами. Приміром, якщо змінились плани – можна скасувати активний запис і отримати новий. Зауважимо, що здійснити нову реєстрацію в разі її скасування можливо після оновлення системи, тобто орієнтовно через 30 хвилин. Запис можна скасувати самостійно не пізніше, ніж за 2 години до вказаного часу. Також варто звернути увагу, що кількість записів через застосунок так само лімітована, як і через сайт. Для фізичної особи доступно 4 реєстрації на місяць. Для юридичних осіб встановлений ліміт 4 записи на поточний день. Скасовані записи також враховуються у загальну кількість реєстрацій, доступних на місяць для фізичних і на добу – для юридичних осіб.  Звертаємо увагу, якщо людина чотири рази не з’явилась на отримання послуги відповідно до свого запису до сервісного центру МВС, застосунок може такого користувача заблокувати.  У разі перевищення кількості записів – з’явиться повідомлення «За вказаними даними Заявника перевищено ліміт записів». Пріоритет в обслуговуванні в сервісному центрі МВС надається відвідувачам, які здійснили запис онлайн.  Застосунок Е-Запис розроблений командою Головного сервісного центру МВС. Він буде оновлюватись та вдосконалюватись для зручності користувачів. Але це – не просто цифра. Це 100 тисяч рішень на користь комфорту, швидкості та зручності в отриманні послуг сервісних центрів МВС. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

07 Серпня 2025

Жодні поранення не зламають сили духу: ветерани ознайомились із особливостями переобладнання авто засобами ручного управління

Сервісні центри МВС разом з «Безбар’єрною автошколою», що діє на базі Львівського державного університету внутрішніх справ, провели пізнавальний захід для ветеранів війни. Під час зустрічі ознайомили із можливостями безпечного та зручного керування автомобілем після травм, що може допомогти адаптуватися до нових умов життя. Усі присутні отримали відповідей на важливі запитання, які виникають після реабілітації. Зокрема обговорили:  як обміняти посвідчення водія з урахуванням змін у стані здоров’я та необхідності внесення відповідних відміток у посвідчення водія; як отримати медичну довідку про допуск до керування транспортним засобом; про важливі нюанси переобладнання автомобіля під ручне керування. Особливу увагу приділили демонстрації автомобілів, оснащених спеціальними технічними засобами, зокрема – ручним керуванням, гальмами та акселератором. Присутні мали змогу не лише ознайомитися з обладнанням, а й спробувати особисто сісти за кермо навчального автомобіля разом з інструктором. Це надає змогу на практиці відчути можливість впевнено керувати авто людям з інвалідністю. Такий захід – частина ширшої ініціативи, спрямованої на всебічну підтримку ветеранів. Адже у життєвих обставинах, що кардинально зазнали змін, кожна така можливість стає ще одним кроком до адаптації, самостійності та впевненості в собі. Сервісні центри МВС завжди підтримують військовослужбовців на шляху до відновлення – зокрема, через інформування, консультування та практичні ініціативи в межах проєкту «Безбар’єрні автошколи», який реалізується за ініціативи Першої леді Олени Зеленської. [metaslider id="47181"] Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

06 Серпня 2025

Ветерани війни стають командою сервісних центрів МВС: нові можливості для гідного працевлаштування

Сервісні центри МВС пропонують роботу та працевлаштовують ветеранів війни по всій Україні. Після повернення з фронту наші захисники повинні мати гідні умови праці та можливості для розвитку й життя. Про те, які можливості доступні для ветеранів, розповіла в прямому етері Українського радіо співробітниця управління комунікації Головного сервісного центру МВС Дарина Будько.  Після повернення з лікування та реабілітації до цивільного життя, наші захисники та захисниці заслуговують на підтримку, реальні можливості для адаптації, та можливість знайти гідну роботу. Тому на державному рівні постало питання про необхідність створювати умови для працевлаштування ветеранів та долучати їх до команди сервісних центрів МВС. В етері Українського радіо Дарина Будько розповіла, що у кожного ветерана своя історія. Але всі вони мають спільні цінності – відвагу, гідність, високий рівень дисципліни, відповідальності та навички ефективної комунікації. Саме вони є надзвичайно цінним для якісного обслуговування громадян у сервісних центрах МВС. «Присутність ветеранів у нашій команді підвищує рівень довіри людей до нас як державної структури. Це надихає як колектив, так і відвідувачів, які приходять за послугами», – сказала Дарина Будько.  Вона зауважила, що сервісні центри МВС пропонують вакансії адміністраторів та екзаменаторів по всій Україні. Серед переваг: офіційне працевлаштування, стабільна виплата заробітної плати без затримання, соціальні гарантії – оплачувані лікарняні та відпустки, п’ятиденний робочий тиждень, можливість кар’єрного зростання.  «Станом на зараз ми вже успішно працевлаштували 15 ветеранів в системі сервісних центрів МВС на посади головних спеціалістів, адміністраторів. На наших офіційних ресурсах – на сайті та в соціальних мережах ми постійно оновлюємо інформацію про доступні вакансії. Захисники та захисниці, які бажають долучитись до нашої команди, можуть заповнити анкету», – розповіла співробітниця управління комунікації.  Нам важливо, аби військові ветерани відчували себе на своєму місці. Ми звертаємо увагу на мотивацію – чи є бажання в людини працювати. Важливо зрозуміти, чи бачить себе людина у цій ролі, чи готова працювати в команді сервісних центрів МВС, обслуговувати громадян, навчатися новому. Також сервісні центри МВС підтримують проєкту «МВС: Твоя підтримка». Це єдиний інформаційний ресурс, що створений для доступу до інформації про повний перелік послуг, які можуть отримати ветерани, поранені військовослужбовці та працівники органів системи МВС, звільнені з полону та їхні родини.  Тож якщо ви захисник чи захисниця, або людина з інвалідністю, та шукаєте стабільну та цікаву роботу з соціальними гарантіями, пропонуємо долучитись до команди сервісних центрів МВС.   Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
Перейти до новин