15 Серпня 2025
Від адміністратора до керівника: історії професійного розвитку у сервісних центрах МВС
Сервісні центри МВС щодня обслуговують тисячі громадян, надаючи якісні та доступні державні послуги. За цим стоять сотні фахівців, які працюють з відданістю та професіоналізмом. Серед них – жінки, які не лише ефективно виконують свої обов’язки, а й демонструють успішні приклади кар’єрного зростання. Від адміністраторів до керівниць територіальних сервісних центрів МВС.
Київ
Наталя – приклад того, як наполегливість, професіоналізм і віра у свою справу допомагають досягти успіху. Свою кар’єру розпочала ще у 2009 році в реєстраційному відділі Департаменту ДАІ. Працювала консультантом із самого початку, потім – оператором комп’ютерного набору, створювала заяви на реєстрацію транспортних засобів. Кожен етап роботи давав нові знання, досвід і впевненість у собі.
У 2015 році, коли було створено Головний сервісний центр МВС, Наталя успішно пройшла конкурс на посаду адміністратора. Так розпочався новий етап її кар’єри – вже в оновленій структурі МВС. Вона працювала за напрямом обміну, відновлення та видачі посвідчень водія. Освоїла всі етапи цього процесу — від прийому документів до проведення теоретичних і практичних іспитів.
Сьогодні Наталя – адміністраторка та виконує обов’язки керівника сервісного центру №8042 у Києві. Вона – приклад професіоналізму, наполегливості та відданості справі. Її шлях – це не просто кар’єрне зростання. Це доказ того, як змінюється державна система завдяки людям, які вірять у сервіс, орієнтований на громадянина.
[metaslider id="47616"]
Ще один сервісний центр МВС №8041 у Києві очолює пані Ольга. Вона розпочала свою діяльність у системі МВС починаючи з 1998 року, вступивши до Академії внутрішніх справ у столиці. Після закінчення навчання в 2002 році розпочала професійну діяльність зі слідчої в тодішньому Солом’янському районному управлінні міліції Києва. Через кілька років – старший юрист-консульт в ДАІ. Згодом почала приймати теоретичні та практичні іспити у МРЕВ Києва. Наступні 8 років присвятила роботі з надання реєстраційних послуг з транспортними засобами в іншому підрозділі МРЕВ, де зарекомендувала себе як професійна фахівчиня.
За віддану роботу, професіоналізм та лідерські якості пані Ольгу призначено на посадку керівника сервісного центру МВС №8041 у місті Києві. Високий рівень організованості, відповідальність, багаторічний досвід та вміння працювати з людьми допомагають ефективно керувати командою та змінювати державний сервіс на краще.
[metaslider id="47583"]
Харківщина
Майже рік тому пані Наталія очолила територіальний сервісний центр МВС на Харківщині. Її шлях у державній службі розпочався ще у 2016 році з посади адміністратора. Вже тоді вона зарекомендувала себе як сумлінна, уважна до деталей і відкрита до людей працівниця. Саме ці риси стали фундаментом для подальшого професійного зростання.
Коли звільнилася посада керівника, Наталія впевнено подала заяву. За її плечима був значний досвід, глибокі знання процедур надання послуг і розуміння потреб громадян. Вона вірила, що готова взяти на себе нові обов’язки, і ця впевненість виправдалася. Колектив швидко відчув стабільність та рішучість у її лідерстві.
Наталія завжди вміла знаходити рішення навіть у складних ситуаціях. Вона пояснювала громадянам складні норми законодавства простою мовою, поєднувала принциповість із доброзичливістю, а чіткість у роботі — з умінням підтримати колег. Такий стиль керівництва став запорукою довіри та успішної роботи команди.
«Я завжди вірила, що головне — ставитися до людей з повагою. Мій досвід і знання допомогли мені відчувати впевненість у новій ролі. Я вдячна команді, яка підтримала мене на новій посаді», — ділиться Наталія.
[metaslider id="47595"]
Її історія відображає системні зміни в сервісних центрах МВС. Тут створені умови для професійного розвитку та кар’єрного зростання, і кожен фахівець має можливість реалізувати свій потенціал, впроваджувати інновації, очолювати команди та змінювати державний сервіс зсередини.
Сумщина
У Сумській області з шести сервісних центрів МВС троє з них очолюють жінки. Вони поєднують професійне керівництво колективами з високими стандартами обслуговування громадян.
У сервісному центрі МВС м. Ромни керівником є пані Любов. Вона розпочала роботу в системі у 2018 році на посаді адміністратора. Має ступінь магістра з бухгалтерського обліку, раніше викладала у Роменському коледжі СНАУ та працювала менеджером зі збуту.
Виконання обов’язків начальника сервісного центру МВС м. Шостка здійснює адміністраторка Наталія. У команду сервісних центрів МВС приєдналася у 2017 році. До цього працювала завідувачкою канцелярії Хіміко-технологічного коледжу ім. Івана Кожедуба Шосткинського інституту Сумського державного університету.
У сервісному центрі МВС м. Охтирка обов’язки керівника виконує адміністраторка Ірина. Вона забезпечує організацію роботи підрозділу та належний рівень надання послуг громадянам.
Жінки-керівниці сервісних центрів МВС на Сумщині демонструють, що професійність, відповідальність та вміння працювати з людьми не мають гендерних меж, а висока якість сервісу формується завдяки командній роботі та особистому прикладу керівника.
Полтавщина
Серед восьми сервісних центрів МВС Полтавщини два з них очолюють жінки, які доводять: сервіс – це про турботу та увагу.
Ніна – адміністраторка сервісного центру МВС у с. Семенівка, тимчасово виконує обов’язки керівника. У команді з 2013 року, знає все про роботу центру – і не тільки з професійного погляду. Вона вміє слухати, помічати дрібниці і робити так, щоб кожен відвідувач відчував себе важливим. «Сервіс – це не тільки швидко і правильно, а й щоб людину почули», – каже Ніна.
Ілона – адміністраторка сервісного центру МВС у м. Миргород, тимчасово виконує обов’язки керівника. У команді з 2016 року, додає до професіоналізму легкість та енергію. Вона переконана: позитивний настрій і людяність допомагають відвідувачам почуватися спокійніше.
Ці історії доводять, керівники сервісних центрів МВС різні за характером, але об’єднує їх одне: бажання зробити кожен візит простим, зрозумілим і теплим для кожного. Вони доводять, що для якісного сервісу важлива не лише організація, а й здатність та можливість відчути потреби людей.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.