A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Новини

15 Серпня 2025

Від адміністратора до керівника: історії професійного розвитку у сервісних центрах МВС 

Сервісні центри МВС щодня обслуговують тисячі громадян, надаючи якісні та доступні державні послуги. За цим стоять сотні фахівців, які працюють з відданістю та професіоналізмом. Серед них – жінки, які не лише ефективно виконують свої обов’язки, а й демонструють успішні приклади кар’єрного зростання. Від адміністраторів до керівниць територіальних сервісних центрів МВС.  Київ Наталя – приклад того, як наполегливість, професіоналізм і віра у свою справу допомагають досягти успіху. Свою кар’єру розпочала ще у 2009 році в реєстраційному відділі Департаменту ДАІ. Працювала консультантом із самого початку, потім – оператором комп’ютерного набору, створювала заяви на реєстрацію транспортних засобів. Кожен етап роботи давав нові знання, досвід і впевненість у собі. У 2015 році, коли було створено Головний сервісний центр МВС, Наталя успішно пройшла конкурс на посаду адміністратора. Так розпочався новий етап її кар’єри – вже в оновленій структурі МВС. Вона працювала за напрямом обміну, відновлення та видачі посвідчень водія. Освоїла всі етапи цього процесу — від прийому документів до проведення теоретичних і практичних іспитів. Сьогодні Наталя – адміністраторка та виконує обов’язки керівника сервісного центру №8042 у Києві. Вона – приклад професіоналізму, наполегливості та відданості справі. Її шлях – це не просто кар’єрне зростання. Це доказ того, як змінюється державна система завдяки людям, які вірять у сервіс, орієнтований на громадянина. [metaslider id="47616"] Ще один сервісний центр МВС №8041 у Києві очолює пані Ольга. Вона розпочала свою діяльність у системі МВС починаючи з 1998 року, вступивши до Академії внутрішніх справ у столиці. Після закінчення навчання в 2002 році розпочала професійну діяльність зі слідчої в тодішньому Солом’янському районному управлінні міліції Києва. Через кілька років – старший юрист-консульт в ДАІ. Згодом почала приймати теоретичні та практичні іспити у МРЕВ Києва. Наступні 8 років присвятила роботі з надання реєстраційних послуг з транспортними засобами в іншому підрозділі МРЕВ, де зарекомендувала себе як професійна фахівчиня.  За віддану роботу, професіоналізм та лідерські якості пані Ольгу призначено на посадку керівника сервісного центру МВС №8041 у місті Києві. Високий рівень організованості, відповідальність, багаторічний досвід та вміння працювати з людьми допомагають ефективно керувати командою та змінювати державний сервіс на краще.  [metaslider id="47583"] Харківщина Майже рік тому пані Наталія очолила територіальний сервісний центр МВС на Харківщині. Її шлях у державній службі розпочався ще у 2016 році з посади адміністратора. Вже тоді вона зарекомендувала себе як сумлінна, уважна до деталей і відкрита до людей працівниця. Саме ці риси стали фундаментом для подальшого професійного зростання. Коли звільнилася посада керівника, Наталія впевнено подала заяву. За її плечима був значний досвід, глибокі знання процедур надання послуг і розуміння потреб громадян. Вона вірила, що готова взяти на себе нові обов’язки, і ця впевненість виправдалася. Колектив швидко відчув стабільність та рішучість у її лідерстві. Наталія завжди вміла знаходити рішення навіть у складних ситуаціях. Вона пояснювала громадянам складні норми законодавства простою мовою, поєднувала принциповість із доброзичливістю, а чіткість у роботі — з умінням підтримати колег. Такий стиль керівництва став запорукою довіри та успішної роботи команди. «Я завжди вірила, що головне — ставитися до людей з повагою. Мій досвід і знання допомогли мені відчувати впевненість у новій ролі. Я вдячна команді, яка підтримала мене на новій посаді», — ділиться Наталія. [metaslider id="47595"] Її історія відображає системні зміни в сервісних центрах МВС. Тут створені умови для професійного розвитку та кар’єрного зростання, і кожен фахівець має можливість реалізувати свій потенціал, впроваджувати інновації, очолювати команди та змінювати державний сервіс зсередини. Сумщина У Сумській області з шести сервісних центрів МВС троє з них очолюють жінки. Вони поєднують професійне керівництво колективами з високими стандартами обслуговування громадян. У сервісному центрі МВС м. Ромни керівником є пані Любов. Вона розпочала роботу в системі у 2018 році на посаді адміністратора. Має ступінь магістра з бухгалтерського обліку, раніше викладала у Роменському коледжі СНАУ та працювала менеджером зі збуту. Виконання обов’язків начальника сервісного центру МВС м. Шостка здійснює адміністраторка Наталія. У команду сервісних центрів МВС приєдналася у 2017 році. До цього працювала завідувачкою канцелярії Хіміко-технологічного коледжу ім. Івана Кожедуба Шосткинського інституту Сумського державного університету. У сервісному центрі МВС м. Охтирка обов’язки керівника виконує адміністраторка Ірина. Вона забезпечує організацію роботи підрозділу та належний рівень надання послуг громадянам. Жінки-керівниці сервісних центрів МВС на Сумщині демонструють, що професійність, відповідальність та вміння працювати з людьми не мають гендерних меж, а висока якість сервісу формується завдяки командній роботі та особистому прикладу керівника. Полтавщина  Серед восьми сервісних центрів МВС Полтавщини два з них очолюють жінки, які доводять: сервіс – це про турботу та увагу. Ніна – адміністраторка сервісного центру МВС у с. Семенівка, тимчасово виконує обов’язки керівника. У команді з 2013 року, знає все про роботу центру – і не тільки з професійного погляду. Вона вміє слухати, помічати дрібниці і робити так, щоб кожен відвідувач відчував себе важливим. «Сервіс – це не тільки швидко і правильно, а й щоб людину почули», – каже Ніна. Ілона – адміністраторка сервісного центру МВС у м. Миргород, тимчасово виконує обов’язки керівника. У команді з 2016 року, додає до професіоналізму легкість та енергію. Вона переконана: позитивний настрій і людяність допомагають відвідувачам почуватися спокійніше. Ці історії доводять, керівники сервісних центрів МВС різні за характером, але об’єднує їх одне: бажання зробити кожен візит простим, зрозумілим і теплим для кожного. Вони доводять, що для якісного сервісу важлива не лише організація, а й здатність та можливість відчути потреби людей. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

15 Серпня 2025

Ветерани стають частиною змін: військові приєднуються до роботи в сервісних центрах МВС

Ветерани війни підсилили команду сервісних центрів МВС. Учасники бойових дій, наші захисники, вже розпочали роботу адміністраторами в територіальних підрозділах. Це люди з унікальним досвідом, стійкістю та лідерськими якостями. Вони повноцінні фахівці, зі стратегічним мисленням та мають нове бачення роботи й готові відповідати на сучасні виклики. Їхній внесок не лише посилює команду, а й демонструє приклад успішної адаптації до мирного життя через службу громадянам. Це історії про реабілітацію та успішне повернення до суспільства Одещина У сервісному центрі МВС № 5143 у Білгород-Дністровському – поповнення. Цього тижня пан Борис – новий адміністратор сервісного підрозділу. Він отримав посвідчення державного службовця (офіційний документ, що підтверджує повноваження) та розпочав роботу. Борис – учасник бойових дій та ветеран війни. З 2015 року служив у складі Батальйону патрульної служби поліції особливого призначення «Шторм». Пройшов через найгарячіші точки Херсонщини, Донеччини, Миколаївщини. Отримав офіцерське звання, зазнав тяжкого поранення та понад три місяці проходив відновлення. [metaslider id="47490"] Утім, на цьому шлях служіння державі для нього не завершився. Після реабілітації вирішив шукати себе в новій, мирній справі. Дізнавшись про можливість працевлаштування у сервісних центрах МВС – подав своє резюме. Успішно пройшов навчання та приєднався до команди. Для нього це новий етап і досвід. «Форма змінилася, але мета лишилася тією ж – служити Україні та суспільству. На війні я захищав людей. Тут я допомагаю їм у мирному житті. Для мене це – один фронт. Тут я можу допомагати їм щодня, і це дає мені сили рухатися далі», – ділиться Борис. [metaslider id="47494"] Його підхід до роботи не змінився – він працює чітко, відповідально, по-військовому зібрано. Навіть у новій для себе сфері зберігає уважність до деталей та повагу до людей. Житомир Після важких поранень та тривалої реабілітації ветеран війни Володимир знайшов новий шлях. Він долучився до команди сервісного центру МВС у Житомирі. Його історія про силу не здаватися, про новий початок після війни та про справжнє життя. Володимир – професійний військовий, випускник Харківського військового інституту танкових військ. З початку повномасштабної війни брав участь у бойових діях. За його плечима оборона Харкова та  контрнаступ під Оріховим на Запорізькому напрямку. 5 лютого 2023 року під час виїзду на евакуацію бойової техніки його автомобіль вразила протитанкова керована ракета. Внаслідок вибуху Володимир отримав важкі поранення та втратив верхню кінцівку. Попереду було довготривале лікування та складна реабілітація. Нині він уже в цивільному житті, приєднався до команди сервісного центру МВС у Житомирі, де обіймає посаду адміністратора. Тут він консультує громадян, реєструє транспорт та допомагає людям вирішувати важливі питання. [metaslider id="47440"] «Почув про вакансію адміністратора в сервісному центрі МВС, подав резюме, пройшов співбесіду. Коли побачив, як усе працює зсередини, зрозумів, що це моє місце. Мені важливо бути серед людей, спілкуватися та працювати. Саме це тримає в тонусі й дозволяє залишатися в строю, навіть у тилу», – розповідає Володимир. Сумщина До колективу сервісного центру МВС у місті Ромни приєднався новий працівник – адміністратор Євген, ветеран Збройних сил України. До початку повномасштабного вторгнення Євген працював водієм-сапером у Державній службі України з надзвичайних ситуацій. З перших днів війни він мобілізувався до лав Збройних сил України, де продовжив захищати країну. У лютому 2024 року під час бойових дій поблизу Авдіївки Євген отримав важке поранення та втратив кінцівку. Після тривалого лікування та реабілітації він повернувся до роботи вже у мирній сфері. Нині Євген виконує обов’язки адміністратора сервісного центру МВС у Ромнах та допомагає громадянам отримувати необхідні послуги. Його життєва історія – приклад незламності, мужності та відданості своїй справі. [metaslider id="47448"] Повернення до мирного життя – це відповідальний крок, який потребує підтримки суспільства та реальних можливостей для розвитку. Сервісні центри МВС відкриті до співпраці з ветеранами війни та запрошують їх приєднуватися до команди державних службовців. Аби розповісти про можливості працевлаштування для ветеранів війни наші адміністратори відвідали один з реабілітаційних центрів, де проходять лікування військовослужбовці, які зазнали поранень. Під час зустрічі розповіли про діяльність сервісних центрів МВС та послуги, які надають громадянам – від реєстрації транспортних засобів і видачі водійських посвідчень до надання консультацій. Адміністратори також ознайомили ветеранів із наявними вакантними посадами по всій країні та запропонували після завершення реабілітації приєднатися до команди сервісних центрів. Присутність ветеранів у команді сервісних центрів МВС – це не лише про професіоналізм, а й про довіру громадян до державної служби. Ми шукаємо захисників, захисниць та людей з інвалідністю, які прагнуть стабільної, соціально захищеної роботи в команді, які готові стати частиною змін, відповідати на нові виклики та сприяти розвитку державного сервісу. Заповнюйте анкету та слідкуйте за оновленнями вакансій на офіційних сторінках МВС. Також користуйтеся інформаційним ресурсом «МВС: Твоя підтримка», створеним для ветеранів, поранених, звільнених з полону та їхніх родин. Ми пишаємося кожним колегою, який пройшов війну та продовжує працювати задля України. Історії наших героїв – приклад того, що новий етап життя можна почати будь-коли, якщо є віра у власні сили та підтримка людей навколо. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

15 Серпня 2025

Мобільний сервісний центр МВС надає послуги військовим і жителям віддалених громад

Надаємо адміністративні послуги там, де це найнеобхідніше. Цього тижня наші адміністратори завітали до одного з госпіталів Києва, де проходять лікування поранені військовослужбовці та до віддалених населених пунктів у Закарпатській, Черкаській, Вінницькій та Кіровоградській областях. У столичному госпіталі, де зараз проходять лікування захисники, які через стан здоров’я не можуть особисто звернутись до територіального підрозділу, мобільний сервісний центр МВС надав адміністративні послуги з обміну та відновлення посвідчення водія. Для військових це не лише зручність, а й важлива підтримка у період лікування та реабілітації. Такі виїзди дають можливість отримати необхідні документи без додаткового навантаження для наших захисників та їхніх родин, зберігаючи час і сили тих, хто щодня віддавав їх заради нашої безпеки. [metaslider id="47550"] Послугами мобільного сервісного центру МВС скористалась вагітна дружина одного з військовослужбовців – Юлія. Вона звернулася за обміном свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, адже її чоловік – Євген проходить лікування. Він – сапер, минулого року отримав важке поранення під час виконання бойового завдання та втратив кінцівку. Протезування пройшов у Тернополі. Під час реабілітації подружжя дізналося, що чекає на другу дитину. І в цей непростий час поруч із ним – його дружина, надійна підтримка та помічниця. Юлія – колишня бухгалтерка та редакторка на телебаченні, а сьогодні вона – майбутня мама вдруге. Жінка докладає всіх зусиль, аби Євген не тільки фізично відновлювався, а й морально повертався до життя. Допомагала впоратись із психологічною травмою: постійно говорила з ним про те, що сталося, і через місяць це вже не було болючим табу – Євген спокійно міг ділитися пережитим. Пані Юлія не давала своєму чоловікові зануритись в ізоляцію: постійно організовувала поїздки, спілкування, залучала його до активностей. Завдяки її турботі та любові він знову набирає фізичну форму та повертається до цивільного життя. Про історію сапера Євгена в своїх інформаційних ресурсах публікувало Міністерство внутрішніх справ України. Адже він один із тих, хто, втративши частину себе на війні, не здався. І сьогодні, завдяки своїй родині й підтримці держави, повертається до життя. Закарпаття Сервісні центри МВС турбуються і про тих людей, які живуть у віддалених районах, де відсутні стаціонарні підрозділи.  Мобільний сервісний центр МВС нещодавно завітав до трьох громад Закарпатської області — с. Ясіня, м. Рахів та с. Богдан. Місцевим жителям  надали понад 70 адміністративних послуг з обміну посвідчення водія. Також адміністратори сервісних центрів МВС надали під час візиту десятки консультацій. [metaslider id="47545"] Мобільний сервісний центр МВС — це можливість мешканцям віддалених населених пунктів отримати необхідні послуги швидко та зручно, без додаткових витрат часу на поїздки.  Вінниччина, Черкащина, Кіровоградщина Цього тижня  «сервіс на колесах» здійснював виїзди до міста Чигирин на Черкащині, селище Чечельник у Вінницькій області та на Кіровоградщину – у місто Долинська, села Бокове та Олександрівка. Завдяки роботі мобільного сервісного центру МВС мешканці громад мали змогу обміняти посвідчення водія та здійснити реєстраційні дії з транспортними засобами – швидко, зручно та без потреби їхати до стаціонарного підрозділу. Адже це спеціально обладнані транспортні засоби, які виїжджають за запитами місцевих органів влади та надають громадянам найбільш потрібні адміністративні послуги, серед яких: обмін та відновлення посвідчень водія; реєстрація та перереєстрація транспортних засобів; видача міжнародних посвідчень водія; консультації з питань, що належать до компетенції сервісних центрів МВС. [metaslider id="47480"]  Мобільні сервісні центри МВС працюють за принципом «для людей» — у зручному форматі, максимально наближеному до громадян. Завдяки сучасному обладнанню та професійним адміністраторам якість послуг нічим не поступається обслуговуванню у стаціонарних відділеннях. Більше інформації про роботу мобільних сервісних центрів МВС, графік виїздів та карта маршрутів, доступна посиланням на нашому сайті. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
Перейти до новин