A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Новини

27 Серпня 2025

Група слухачів з порушенням слуху та мовлення розпочали навчання в межах проєкту «Безбар’єрні автошколи»

У Львові розпочався новий курс теоретичного навчання в «Безбар’єрній автошколі», до якого долучились 15 людей з порушеннями слуху та мовлення. Підготовка здійснюється в рамках флагманського проєкту МВС України «Без бар’єрів». Сервісні центри МВС привітали нових слухачів «Безбар’єрної автошколи» з початком навчання. А під час першого заняття наші фахівці розповіли про умови складання теоретичних та практичних іспитів у сервісних центрах МВС та отримання посвідчення водія вперше. Відповідали на важливі питання  та налаштували майбутніх водіїв на успішне навчання та складання іспитів. До того ж це була реальна можливість нашим працівникам вкотре підкріпити базові знання жестової мови, що обов’язково знадобиться під час надання послуг. Нагадаємо, що «Безбар’єрна автошкола», яка діє на базі Львівського державного університету внутрішніх справ – єдина по всій Україні, яка здійснює теоретичну та практичну підготовку для отримання посвідчення водія людей із порушеннями слуху та мовлення. [metaslider id="48089"] Заняття проходитимуть за адаптованою програмою, із залученням перекладача жестової мови, що дозволить учасникам максимально ефективно засвоїти матеріал та підготуватися до подальшого складання іспитів. Серед учасників проєкту – двоє слухачок, які приїхали навчатись з-за кордону. Через війну Олена тимчасово виїхала в Чехію, а Віолетта – у Францію. «Натрапила на інформацію про Безбар’єрну автошколу в соціальних мережах. Її поширила моя подруга-перекладачка. Спершу хотіла пройти курси водіння в Чехії, але цьому завадив мовний бар'єр. Тому вирішила приїхати до Львова, аби навчатися наживо», – розповіла Олена.  Кожен із слухачів має власну історію та мотивацію: для когось отримання посвідчення водія – це давня мрія ще зі шкільних років; хтось прийшов до навчання, надихнувшись прикладом рідних; а для когось цей крок став подоланням життєвих і мовних бар’єрів заради мобільності, незалежності та нових можливостей. Усі учасники об’єднані спільним прагненням – стати впевненими водіями та почуватися безпечно на дорозі. [metaslider id="48096"] Нагадаємо, що «Безбар’єрні автошколи» – унікальний проєкт МВС України, реалізований у рамках ініціативи Першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів». Його головна мета – створити рівні можливості для кожного, хто хоче навчитися керувати автомобілем та отримати посвідчення водія. Сьогодні такі автошколи працюють у шести регіонах України: Київській, Львівській, Хмельницькій, Кіровоградській, Одеській та Дніпропетровській областях. Ми щиро вітаємо учасників нового набору та бажаємо їм успіхів у навчанні. Також консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

27 Серпня 2025

Боротьба з корупцією починається з тебе: дієві онлайн-інструменти для звернення

Стало відомо про корупцію в системі сервісних центрів МВС? Не залишайте такі випадки без уваги. Повідомити про можливе зловживання службовими повноваженнями можна онлайн через безпечні та надійні канали комунікації. Як це зробити, пояснюємо далі.  Ми відкриті до думки суспільства, налаштовані на прозору роботу та протидію будь-яким проявам корупції. До прикладу, якщо в сервісному центрі МВС вам запропонували вирішити питання через «посередників» за гроші, поза загальним алгоритмом отримання послуг, фіксуйте та повідомляйте про дані факти. Це можна зробити просто зараз зі свого телефона подати звернення чи повідомити через інші канали зв’язку, які розміщенні на нашому сайті:  електронна пошта – anticor2018@hsc.gov.ua  номер телефону – (044) 272-45-06 електронна форма на сайті  Також можна повідомити управління запобігання корупції МВС України. Канали зв’язку для повідомлення про корупцію: телефон «спеціальної гарячої лінії»: (044) 254-73-94 та електронна пошта: anticor@mvs.gov.ua.  Усі звернення громадян розглядаються ретельно та конфіденційно. Тож  якщо ви помітили прояви незаконних дій у сервісних центрах МВС або вам пропонують вчинити неправомірно, не варто на це погоджуватись. Адже кримінальна відповідальність передбачається як для тих, хто вимагає хабар, так і для тих, хто його пропонує.  Закликаємо не звертатись до будь-яких так званих «посередників», які обіцяють за «винагороду» допомогти в отриманні послуг в сервісному центрі МВС. Такі дії не лише порушують закон, а й створюють простір для розвитку корупції, вводять в оману людей та можуть призвести до втрати як коштів, так і несення відповідальності за участь у незаконних діях. Пам’ятайте, якщо ви звернулись до «помічників» за винагороду, це означає, що ви автоматично стаєте співучасником корупційного правопорушення. Алгоритм послуг сервісних центрів МВС прописано на нашому сайті. Перед візитом ви можете самостійно ознайомитись з усією актуальною інформацією та впевнитись, що можете обійтись без сторонньої допомоги. Вся інформація про вартість, перелік документів і порядок отримання послуг, доступна на нашому офіційному сайті за посиланням. Також консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

26 Серпня 2025

Попри війну – працюємо для людей: сервісні центри МВС безперебійно надають послуги в прифронтових, прикордонних та деокупованих містах

Повномасштабна війна докорінно змінила життя мільйонів українців. Але навіть у таких умовах люди мають потребу в елементарному – у доступі до державних послуг. І саме тому сервісні центри МВС залишаються поруч із громадянами. У Донецькій, Харківській, Запорізькій, Сумській, Чернігівській, Херсонській та Миколаївській областях працівники сервісних підрозділів щодня виходять на роботу, знаючи, що будь-якої миті може пролунати повітряна тривога. Обслуговування доводиться переривати, а ризики обстрілів постійно тримають усіх у напрузі. Заради збереження життя відвідувачів та адміністраторів, сервісні центри МВС переїжджають до укриттів – підвальних або спеціально облаштованих безпечних приміщень. Інколи укриття розташовані у межах або поруч із основною будівлею, там оснащені робочі місця адміністраторів і зони очікування. Переміщення сервісних підрозділів до безпечних місць – необхідний крок. Укриття дозволяють не лише захистити людей під час повітряних тривог, але й підтримувати стабільність у роботі центрів. Наш пріоритет – зберегти безпеку, але й не переривати роботу в критичних для країни умовах. Таке рішення вже реалізовано у 36-ти сервісних центрах МВС, де під час кожної тривоги надання послуг не зупиняється – просто продовжується в безпечних умовах. Ще понад 20 сервісних підрозділів оснащені мобільними (модульними) укриттями, де громадяни та працівники можуть безпечно перечекати повітряну тривогу. У сервісних центрах МВС, переміщених до укриттів, відвідувачі можуть отримати повний спектр найзатребуваніших адміністративних послуг: реєстрація та перереєстрація транспортних засобів; видача посвідчення водія після складання іспитів (у сервісних підрозділах, де проводиться екзаменація); обмін або відновлення посвідчення водія; видача міжнародного посвідчення водія. Звертаємо увагу: під час повітряних тривог система попереднього запису блокується та обслуговування призупиняється. Тому просимо враховувати обставини в країні та заздалегідь обирати зручний сервісний центр МВС, який має укриття для безперебійного обслуговування. Працівники сервісних центрів МВС – це не лише адміністратори. Це люди, які щодня демонструють витримку та відданість. Вони працюють під звуки сирен, часом – під обстрілами, аби громадяни відчували: держава поруч, навіть у найтемніший час. Сервісні центри МВС продовжують виконувати свою місію – забезпечувати громадян якісним і безпечним обслуговуванням, навіть в умовах воєнного стану. Дбаємо про безпеку, тримаємо стабільність і працюємо заради кожного та кожної. Сервісні підрозділи завжди там, де найбільш потрібні. Працюємо – заради життя. Працюємо – заради Перемоги. [metaslider id="48053"] Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті. [metaslider id="48062"]
Перейти до новин