A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Новини

12 Вересня 2025

Мобільні сервісні центри МВС відновлювали водійські документи ветеранам війни та жителям віддалених громад

Цього тижня команда мобільних сервісних центрів МВС працювала в трьох регіонах – на Київщині, Вінниччині та Черкащині. Наші адміністратори відновлювали водійські документи ветеранам війни, які проходять реабілітацію та мешканцям віддалених громад, де відсутні стаціонарні підрозділи. Київщина Мобільний сервісний центр МВС Київщини працював безпосередньо в медичному закладі, де проходять лікування військовослужбовці. Один із наших відвідувачів — маріуполець. Звернувся до нас, аби відновити посвідчення водія. Завдяки виїзній роботі нашого мобільного центру та керівництва регіонального сервісного центру МВС Київщини, він отримав оновлений документ. «О, це зручно! Не очікував», — поділився він, тримаючи у руках своє оновлене посвідчення водія. Для багатьох людей відновлені документи — це не просто пластикова картка. Це символ того, що їхнє ім’я знову має вагу, та — юридичний захист. Це шанс повернутися до звичного життя, зробити перші впевнені кроки до майбутнього без ярлика «полонений». «Наша команда докладає максимум зусиль, щоб процес був простим, швидким і людяним. Адже ті, хто пройшов крізь полон, заслуговують на повагу й підтримку», — зазначив Сергій Петров, начальник регіонального сервісного центру МВС в Київській та Чернігівській областях. [metaslider id="48856"] Черкащина та Вінниччина Мобільний сервісний центр МВС здійснив виїзди до двох населених пунктів на Черкащині та Вінниччині, де відсутні стаціонарні підрозділи. Наші адміністратори працювали в Михайлівці та Чечельнику і надавали місцевим жителям адміністративні послуги та необхідні консультації. Загалом у двох населених пунктах місцевим жителям було надано:  реєстрація та перереєстрація транспортних засобів – 26; обмін посвідчення водія – 9; консультації – 15. Наші пересувні центри – це спеціально обладнані транспортні засоби, які виїжджають у громади за запитами місцевої влади. Нагадуємо, що мобільні сервісні центри МВС надають найбільш актуальні адміністративні послуги, серед яких: обмін та відновлення посвідчень водія; реєстрація та перереєстрація транспортних засобів; видача міжнародних посвідчень водія; консультації з питань компетенції сервісних центрів МВС. Чернігівщина Заступник начальника регіонального сервісного центру МВС в Київській та Чернігівській областях Людмила Деркач взяла участь у брифінгу Чернігівської облдержадміністрації.  Темою заходу стала важлива для сьогодення державна послуга, яка вже давно довела свою ефективність — виїзди мобільного сервісного центру МВС у різні куточки регіону. Це дієва, перевірена практика, що постійно вдосконалюється та розширює географію. Послуга створена для людей, і саме тому сервісні центри МВС прагнуть зробити її максимально доступною – незалежно від місця проживання чи фізичних можливостей громадян. Особливу увагу приділено співпраці з громадами, ветеранськими просторами та організаціями. За потреби організовуються виїзди до окремих груп ветеранів, осіб з інвалідністю та військовослужбовців — щоб забезпечити надання зручного та якісного сервісу саме там, де вони перебувають. [metaslider id="48892"] Графіки виїздів оновлюються щомісяця. Слідкуйте за анонсами наступних виїздів на сайті Головного сервісного центру МВС у розділі «Мобільні сервісні центри МВС». Мобільні сервісні центри МВС – це не просто транспорт із обладнанням. Це команда, яка щодня наближає державу до людей. Це про довіру, підтримку та реальні дії в найскладніших умовах. Ми там, де найбільше потрібні. Разом – сильніші! Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

12 Вересня 2025

Внесено зміни до тестових питань для складання теоретичного іспиту

Кожен, хто планує стати водієм, обов’язково має скласти теоретичний іспит у сервісному центрі МВС. Готуватися до нього можна як самостійно, так і вивчати теоретичну частину підготовки, зокрема Правила дорожнього руху, в автошколі. З 12 вересня оновлено тестові питання для складання теоретичного іспиту. Внесені зміни затверджені наказом Головного сервісного центру МВС і відповідають актуальним Правилам дорожнього руху. Наприклад, оновлення стосуються дорожніх знаків і дорожньої розмітки, основ безпечного водіння та інших положень, врахованих у тестах. Завдяки функціонуванню відкритого банку  екзаменаційних питань з ПДР і зверненням громадян були внесені зміни й до окремих тестових завдань. Зокрема, оновлено питання у розділі 33 «Дорожні знаки»: питання № 206: «Який із зображених дорожніх знаків попереджає про наближення до ділянки (місця) концентрації дорожньо-транспортних пригод?»; питання № 207: «Зображений дорожній знак попереджає водіїв про…». Крім того, у розділі 34 «Дорожня розмітка» приведено у відповідність, зокрема до Постанови КМУ № 364 від 1 квітня 2025 року такі тестові завдання: питання № 9: «Даною дорожньою розміткою у вигляді букви «А» позначають:»; питання № 10: «Даною лінією дорожньої розмітки позначають:»; питання № 13: «Які з перелічених транспортних засобів мають право рухатися по смузі, позначеній розміткою «А», на яку поширюється дія дорожнього знака, розміщеного праворуч від дороги?». [metaslider id="48877"] Також у розділі 35 «Основи безпечного водіння» оновлено питання № 87: «Використання кондиціонера під час руху впливає на роботу автомобіля, а саме на:». Таким чином, тестові питання постійно вдосконалюється, аби бути максимально точними, зрозумілими й корисними для майбутніх водіїв. Ознайомитися з оновленими тестовими питаннями та варіантами відповідей можна на офіційному вебсайті Головного сервісного центру МВС, щоб ретельніше підготуватися до іспиту. Сервісні центри МВС прагнуть, щоб процес складання теоретичного іспиту був максимально прозорим та якісним.  Саме тому на сайті Головного сервісного центру МВС працює форма для подання пропозицій до банку екзаменаційних питань з ПДР. Якщо помітили неточність, розбіжність у тестових питаннях або маєте ідеї, як зробити питання ще зрозумілішими та кориснішими для майбутніх водіїв – можете долучитися до їх удосконалення. Нагадуємо, що теоретичний іспит у сервісному центрі МВС, як і раніше містить 20 тестових питань. Кандидат у водії має 20 хвилин аби надати відповіді. Під час тесту допускається зробити 2 помилки, якщо більше – теоретичний іспит не складено. Питання розподіляються за таким принципом: 10 питань – з правила дорожнього руху; 4 – з основ безпеки руху; 4 – з будови та експлуатації транспортного засобу відповідної категорії; 2 – з надання першої домедичної допомоги. Кандидат у водії має необмежену кількість спроб для складання теоретичного іспиту, наступна спроба можлива не раніше ніж через 10 календарних днів. Майбутні водії можуть обрати: пройти теоретичний курс підготовки в автошколі або опанувати його самостійно. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

12 Вересня 2025

Обличчя сервісних центрів МВС: історія повернення з фронту до команди Головного сервісного центру МВС

Нещодавно у команду Головного сервісного центру МВС повернувся колега, який демобілізувався після трирічної служби в лавах Збройних Сил України. З перших днів повномасштабного вторгнення він став на захист Батьківщини — насамперед, щоб підтримати ініціативу свого сина, який уже перебував на передовій. Спочатку Юрій записався до ТРО, а вже згодом потрапив до штурмової бригади. Впродовж півтора року наш ветеран на посаді гранатометника перебував на Новопавлівському напрямку на Донеччині та брав активну участь у бойових діях.  Найважчими, за його словами, були моменти розлуки з рідними та втрата побратимів. Водночас саме на фронті він відчув справжню силу єдності й підтримки. «Коли поруч стоять ті, кому довіряєш життя, розумієш, заради чого і заради кого борешся», — ділиться він спогадами. Повернувшись до мирного життя, Юрій зізнається, що найбільше цінує прості речі: час із сім’єю, можливість працювати та допомагати людям у звичному середовищі. Водночас його серце залишається на фронті — його син і далі несе службу, тож він, як батько, постійно хвилюється, але водночас пишається його вибором і стійкістю. Сьогодні Юрій знову працює у сервісному центрі МВС, де виконує обов’язки юриста. Досвід військової служби, витримка та відповідальність стали для нього додатковим ресурсом у роботі з громадянами. «Я бачу сенс у тому, щоб допомагати людям у повсякденних питаннях. Це теж частина нашої спільної перемоги», — наголошує він. Колектив Головного сервісного центру МВС щиро вітає колегу з поверненням та дякує за мужність і відданість Україні. Нагадаємо, сервісні центри МВС та держава в цілому надає комплексну підтримку ветеранам війни та звільненим з полону захисникам: від інформаційної до працевлаштування та адаптації до цивільного життя. Наші захисники можуть скористатись актуальним інформаційним порталом «МВС: Твоя підтримка». Він містить інформацію про повний перелік послуг, які можуть отримати ветерани, поранені військовослужбовці та працівники органів системи МВС, звільнені з полону і їхні родини. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
Перейти до новин