A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Новини

19 Вересня 2025

«Твій ГСЦ МВС»: оцінюй якість обслуговування та допомагай нам ставати кращими

Сервісні центри МВС завжди прагнуть бути відкритими до кожного відвідувача, дивитися на свою роботу очима клієнтів і підвищувати стандарти надання державного сервісу. Нам важливо чути думку кожного про якість обслуговування, адже саме зворотний зв’язок допомагає нам швидко реагувати на потреби громадян. Наша місія – працювати з людьми та для людей. І ми переконані, що лише разом можливо досягти успіху. Від початку 2025 року до нас надійшло понад 233 тисячі оцінок про роботу сервісних центрів МВС. Лише за серпень поточного року ми отримали 30 398 оцінок. Стати учасником проєкту «Твій ГСЦ МВС» може будь-хто під час відвідин обраного сервісного центру МВС. Проєкт передбачає залучення громадян до оцінки рівня якості державних послуг через зручний інструмент – Telegram-бот. Важливо: якщо почали опитування, у вас є 10 хвилин, щоб його завершити. Після цього для повторної оцінки потрібно буде знову відсканувати QR-код. Усі відгуки опрацьовуються в режимі реального часу, а зміни в роботі сервісних центрів МВС відвідувачі можуть відчути вже в день звернення. Разом ми підвищуємо стандарти державного сервісу. Ваша думка має значення! Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

19 Вересня 2025

«Я в команді»: історія Владислава, який після фронту повернувся до роботи в сервісних центрах МВС Закарпаття

Ми живемо в час, коли сміливість має різні обличчя. Хтось боронить країну на передовій, хтось допомагає тим, хто служить, а хтось продовжує щоденну роботу, що забезпечує стійкість держави. Герої серед нас! Ця історія про Владислава Раца – людину, яка, попри тяжкі випробування, зберегла віру у власні сили та прагнення бути корисним своїй країні. 24 лютого 2022 року, коли розпочалося повномасштабне вторгнення, Владислав не залишився осторонь. Уже на сьомий день великої війни він самостійно прийняв рішення стати на захист України. Тривалий час ніс службу на фронті, але під час виконання бойових завдань отримав поранення. Тепер має  інвалідність II групи. Через це він не зміг продовжувати військову службу й повернувся до роботи в систему сервісних центрів МВС. Так він продовжив свій шлях служіння державі – у нашій команді. Сьогодні Владислав працює головним спеціалістом відділу організації технічного контролю транспортних засобів у регіональному сервісному центрі МВС  у Львівській, Івано–Франківській та Закарпатській областях (місце роботи Ужгород).  «Я працюю головним спеціалістом відділу організації технічного контролю транспортних засобів. Моя робота передбачає моніторинг інформації про результати обовʼязкового технічного контролю, що передається субʼєктами здійснення обовʼязкового технічного контролю до загальнодержавної бази даних та забезпечення контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері безпеки дорожнього руху такими субʼєктами. Мені подобається те, чим я займаюсь. Тут я відчуваю важливість своєї справи та те, що я є частиною команди, від якої залежить якість надання державних послуг», – розповідає Владислав. Проєкт «Я в команді» створений для людей, які несуть у собі дух волі, свободи та перемоги. Саме вони формують державу. Саме для них створюють додаткові робочі місця.  І допоки ми підтримуємо один одного, розуміємо потреби людей та працюємо разом – доти стоїмо міцно. І жоден ворог не зможе зруйнувати нашу єдність, силу та державність! Сервісні центри МВС і держава в цілому надає комплексну підтримку: від інформаційної до працевлаштування та адаптації до цивільного життя. [metaslider id="49282"] Наші захисники можуть скористатись актуальним інформаційним порталом «МВС: Твоя підтримка». Він містить інформацію про повний перелік послуг, які можуть отримати ветерани, поранені військовослужбовці та працівники органів системи МВС, звільнені з полону і їхні родини.  На інформаційному порталі через електронний кабінет можна подати можна заяву, відстежити запит чи замовити послугу. На платформі також розміщена інформація про медичну та психологічну допомогу, реабілітацію, можливості працевлаштування, навчання. Роз’яснюється алгоритм щодо отримання фінансової підтримки, оформлення пенсійного забезпечення або виготовлення й відновлення документів. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

19 Вересня 2025

Реєстрація спецтехніки: нові можливості для бізнесу та громад

Сервісні центри МВС щоденно працюють над тим, аби державні послуги були максимально зручними та доступними для всіх громадян. Важливим напрямом нашої роботи є постановка на облік великотоннажної, будівельної, гірничої та іншої спеціальної техніки. Кіровоградщина У сервісному центрі МВС міста Кропивницький вперше зареєстрували сучасний фронтальний навантажувач LONKING LG833N, який отримав символічний номерний знак – 00001. Такий тип техніки застосовують для виконання широкого спектра робіт, зокрема землерийних – виїмки ґрунту, риття котлованів, траншей та ям. Представниця компанії-покупця пані Світлана поділилася враженнями: «Все пройшло чітко, зрозуміло та якісно. Реєстрація відбувається за тим самим принципом, що й для легкових авто. Приємно, що така можливість тепер доступна і для нашої спецтехніки». Працівники сервісного центру МВС наголошують, що новий порядок значно спрощує процес для бізнесу та власників технологічного транспорту: реєстрація відбувається за уніфікованими правилами, що зменшує ризики помилок і скорочує час очікування. [metaslider id="49263"] Дніпропетровщина Днями в сервісному центрі МВС № 1248, що у Кривому Розі було здійснено перереєстрацію транспортного засобу, що раніше належав компанії ДТЕК. Новим власником стала фізична особа. Перереєстрація відбулася на підставі договору купівлі-продажу, причому участь продавця в процедурі не була обов’язковою, бо така можливість передбачена законодавством. Станом на зараз у Дніпропетровській області загалом перебуває на обліку 45 одиниць великотоннажної та іншої спеціалізованої техніки. Вони забезпечують продуктивну роботу підприємств і приносять користь громадам. [metaslider id="49260"] Алгоритм реєстрації технологічного транспортного засобу Власник має підготувати паспорт із відміткою про реєстрацію місця проживання (або ID-картку та витяг про місце проживання) та реєстраційний номер облікової картки платника податків. За наявності уповноваженого представника для фізичних осіб потрібна нотаріально посвідчена довіреність, для юридичних осіб – організаційно-розпорядчий документ (наказ, рішення, розпорядження) про здійснення реєстраційних дій, та видана юридичною особою довіреність. Окрім документів, що посвідчують особу, для сервісного центру МВС необхідно також підготувати: документи, що підтверджують правомірність придбання, отримання технологічного транспортного засобу; декларацію про відповідність – документ, оформлений виробником або його уповноваженим представником для технологічних транспортних засобів; висновок експертного дослідження (у разі реєстрації технологічного транспортного засобу, що був в експлуатації за кордоном). Після здійснення реєстраційної операції власнику або його уповноваженій особі видається нове свідоцтво про реєстрацію та присвоюється буквено-цифрова комбінація номерного знака з його видачею або без такої. У розділі «Особливі відмітки» нового свідоцтва про реєстрацію зазначаються серія, номер попереднього свідоцтва про реєстрацію та найменування органу реєстрації, який його видавав. Відомості про перереєстрацію технологічного транспортного засобу вносяться до Єдиного державного реєстру транспортних засобів. Для отримання послуги необхідно здійснити попередню реєстрацію на нашому сайті в розділі «Е-запис» та обрати послугу «Відомча реєстрація великотоннажних/технологічних транспортних засобів». Окрім того, можна скористатися нашим мобільним застосунком «Е-запис». Завантажити  застосунок можна безкоштовно в App Store та Google Play. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
Перейти до новин