A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Новини

26 Вересня 2025

20 адміністраторів сервісних центрів МВС пройшли навчання та готові приймати іспити на категорії А, А1, В1

Зараз спостерігається попит на отримання посвідчення водія, особливо на категорії А, А1, В1. Це мотоцикли, мопеди, квадро- трицикли. Серед охочих навчитись керувати цими категоріями багато військовослужбовців, які активно використовують ці транспортні засоби на передовій. Тому сервісні центри МВС здійснюють підготовку екзаменаторів, які прийматимуть практичні іспити в кандидатів у водії на ці категорії. Цього разу 20 чинних екзаменаторів територіальних сервісних центрів МВС з 22 по 26 вересня проходили навчання за «Спеціальною професійною (сертифікатною) програмою підвищення кваліфікації державних службовців територіальних сервісних центрів МВС, які вперше допускаються до прийняття практичних іспитів для отримання права керування транспортними засобами категорій A, A1, B1». Усі вони отримали спеціальні посвідчення, які вручав перший заступник начальника Головного сервісного центру МВС Руслан Жук. Підготовка здійснювалась на базі Національної академії внутрішніх справ у Києві. Під час лекцій екзаменатори ознайомились із теоретичними та практичними особливостями керування двоколісними та триколісними транспортними засобами. Важливу увагу приділили умінням і навичкам, які повинен продемонструвати кандидат під час складання практичного іспиту – від правильної посадки та запуску двигуна до маневрування, дотримання дистанції й екстреного гальмування. Крім того, учасникам навчання розповіли про типові помилки, які найчастіше допускають кандидати у водії, а також методикою об’єктивного оцінювання складання практичного іспиту.  [metaslider id="49795"] Проходження навчання екзаменаторами сервісних центрів МВС свідчить про дотримання високого рівня професійності, об’єктивності оцінювання та дотримання вимог безпеки дорожнього руху.  Сервісні центри МВС системно здійснюють підвищення кваліфікації та проводять навчання екзаменаторів, які вперше долучаються до нашої команди. Відтак, у травні 2025 року ще 13 чинних адміністраторів сервісних центрів МВС успішно пройшли аналогічне навчання на базі Національної академії внутрішніх справ. Після проходження професійної підготовки вони отримали право приймати практичні іспити на право керування транспортними засобами категорій C, C1, D, D1. Тобто керування вантажними автомобілями, автобусами та мікроавтобусами. [metaslider id="49804"] Постійне кадрове підсилення та підвищення кваліфікації адміністраторів сервісних центрів МВС – це черговий крок у системному підході до професійної підготовки професійних фахівців. Це можливість забезпечити якісний та об’єктивний процес складання іспитів для кандидатів у водії всіх категорій. Сервісні центри МВС відкриті до співпраці та запрошують стати частиною нашої команди по всій Україні. Ми пропонуємо вакансії адміністраторів та екзаменаторів у різних регіонах країни. Детальніше про вакансії в кожній області можна дізнатися на офіційних сайтах чи Facebook-сторінках відповідного регіону.  Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044)290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

26 Вересня 2025

Працівники сервісних центрів МВС вчаться якісній комунікації з військовослужбовцями та ветеранами

Упродовж вересня працівники сервісних центрів МВС із різних областей України брали участь у тренінгах і навчаннях, присвячених особливостям комунікації з військовослужбовцями, ветеранами війни та їхніми родинами. Мета таких заходів – сформувати у працівників навички етичного й чуйного спілкування, що враховує потреби людей, які мають досвід служби чи бойових дій. Кожен регіон обрав власний акцент: від психологічної підтримки та подолання конфліктів до формування безбар’єрного середовища та практичних технік взаємодії. Донеччина: Спілкування з ветеранами – виклики та шляхи до порозуміння Працівники сервісних центрів МВС Донецької області прослухали онлайн-лекцію майора поліції, заступниці начальника психологічного забезпечення ГУНП в Донецькій області Анастасії, присвячену темі: «Спілкування з ветеранами: особливості, можливі конфлікти та прийоми їх подолання». Під час заняття акцент зробили на правилах ведення діалогу з людьми, які мають важкий досвід війни, та способах уникнення травматичного спілкування й помилок. Серед ефективних прийомів – активне слухання, визнання емоцій співрозмовника, щирість та готовність підтримати. Особлива увага була приділена доброзичливості, терпінню й повазі в щоденному спілкуванні. [metaslider id="49767"] Сумщина: Не формальність, а людяність Адміністратори сервісних центрів Сумської області взяли участь у спеціалізованому тренінгу за участі: Жанни Сидоренко, регіональної координаторки Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?»; Анни Тимченко, психолога Центру УБД Сумської міськради. Учасники навчання вчилися формувати безпечний діалог, розпізнавати психотравмуючі стани, уникати «слів-тригерів» і застосовувати техніки самоконтролю. Захід пройшов у межах програми ментального здоров’я, ініційованої Оленою Зеленською. Проведений тренінг став ще одним кроком у формуванні безбар’єрного, безпечного та дружнього середовища в сервісних центрах МВС. Адже завдання адміністраторів – не лише якісно надавати послугу та виконувати свою роботу, а й проявити людяність, розуміння та підтримку. [metaslider id="49712"] Волинь, Рівненщина та Житомирщина: Досвід військових і поліцейських Регіональний сервісний центр МВС у цих областях організував онлайн-тренінг «Правила етичної комунікації з військовослужбовцями та ветеранами війни». Своїм досвідом поділилися представники поліції, ветеранських організацій та громадського сектору. Наталя Бартошук, представниця Департаменту головної інспекції та дотримання прав людини НПУ, розповіла про впровадження принципів безбар’єрності в роботі поліції: методичні рекомендації щодо спілкування з ветеранами, курси жестової мови для поліцейських та інші практичні заходи. Ігор Дрючан, радник начальника ГУНП з питань ветеранської політики, підполковник ЗСУ акцентував: комунікація має будуватися за принципом «рівний рівному». Він нагадав, що й у поліції є бойові підрозділи, поранені й загиблі, та наголосив про важливість підтримки ветеранів і їхніх родин. Євген Сивопляс, керівник ГО «Зруш скелю» та радник міського голови, поділився власним досвідом адаптації після отримання інвалідності. Він закликав не уникати погляду ветерана, а виявляти просту повагу та вдячність. Ольга Бузулук, керівниця сектору комунікації ГУНП, наголосила: навіть невеликий епізод у сервісному центрі МВС може стати для ветерана або тригером, або точкою довіри. Саме тому важливо, щоб працівники були уважними та чуйними у спілкуванні. [metaslider id="49746"] А у Житомирській області представники Житомирського обласного центру соціально-психологічної допомоги провели аналогічний тренінг для працівників територіального сервісного підрозділу № 1841. Учасники відзначили: головне завдання – партнерство, підтримка та повага у кожній взаємодії з ветеранами. Ветеранам і військовим важливо відчувати від суспільства й  держави, у тому числі в особі адміністраторів, як представників державного органу, свою цінність. [metaslider id="49759"] Дніпро: Простими правилами – до безбар’єрної комунікації У Дніпрі тренінг для працівників сервісних центрів МВС відбувся у співпраці з благодійним фондом «Superhumans». Спікери – фахівці з психологічної реабілітації, соціальної інтеграції та партнерських програм – поділилися практичними порадами, як уникати помилкових фраз, підтримувати людину й формувати довірливе спілкування. Серед них були: Ольга Ванда – менеджерка з партнерських програм, Іван Марчак – експерт із соціальної реінтеграції та Ольга Пучина – заступник директора з психологічної реабілітації. Психологиня Ольга Пучина запропонувала учасникам просту вправу, яка дозволила краще зрозуміти, як почуваються люди з інвалідністю чи бойовими травмами. Цей досвід показав наскільки важливо відчувати і враховувати потреби кожного відвідувача, адже наша робота – це не лише якісні послуги, а й щира людяність, етика та повага до кожного. «Завдання сервісних центрів МВС – зробити так, аби захисники та захисниці відчували себе потрібними. Подібні тренінги допомагають руйнувати стереотипи та формувати правильне ставлення до потреб наших клієнтів», – підкреслив начальник регіонального сервісного центру МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях Володимир Степанов. [metaslider id="49729"] Усі ці навчання – частина комплексної роботи системи сервісних центрів МВС над створенням безпечного, чутливого та дружнього середовища у всіх сервісних підрозділах. За кожною послугою стоїть жива історія людини, і наше завдання – щоб кожна така взаємодія була про повагу, підтримку та людяність. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044)290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

26 Вересня 2025

Послуги сервісних центрів МВС доступні та зрозумілі кожному, незалежно від віку

У сервісних центрах МВС щодня тисячі громадян вирішують важливі питання – від реєстрації транспортних засобів до отримання водійських посвідчень. Але за кожним візитом стоїть не лише процедура, а й унікальна людська історія. Цього тижня ми познайомились одразу з трьома неймовірними клієнтами, які своїм прикладом нагадали: мрії не мають терміну придатності, а вікові обмеження — лише в нашій голові. 100 років – не межа: клієнт 1925 року звернувся до сервісного центру МВС, щоб передати авто синові До одного з сервісних центрів Києва МВС звернувся чоловік, якому нещодавно виповнилося 100 років. Попри такий поважний вік, він особисто прийшов, щоб здійснити перереєстрацію свого транспортного засобу на власного сина. Це була машина з душею – червоний ВАЗ 21013 1982 року випуску, яка супроводжувала родину багато десятиліть. Водій розповів, що їздив нею обережно, регулярно доглядав і завжди тримав у справному стані. [metaslider id="49621"] Ще більше вразила не автівка, а сам клієнт – жвавий, уважний, дотепний, з добрим почуттям гумору й неймовірною пам’яттю. Для чоловіка не виникло складності перереєструвати авто, він навіть встигав жартувати з працівниками центру, залишивши по собі лише теплі спогади. «Життя проходить швидко. Але коли їздиш за кермом – ніби керуєш і часом», – з посмішкою сказав він. Працівники сервісного центру з радістю надали послугу швидко та побажали міцного здоров’я й подальших активних років життя. Змінила роль у житті: пасажирка впевнено стає водійкою Інша надихаюча історія – з Чернівців. 53-річна пані Алла усе життя була пасажиркою: за кермом завжди був її чоловік. Але після того, як коханий захворів жінка ухвалила непросте рішення – стати водійкою, щоб забезпечити сім’ї мобільність і незалежність. Незважаючи на страхи та відсутність досвіду, вона успішно склала теоретичний іспит з першого разу та вже готується до практичного етапу. Пані Алла зізнається, що навчання доводилося поєднувати з важкою фізичною працею на господарстві і доглядом за чоловіком.  «Я не сподівалася, що вдасться скласти іспит успішно з першої спроби. Я щаслива. І готова до наступного етапу. Тепер навчатимусь водінню і згодом прийду до вас на практичний іспит», – ділиться враженнями пані Алла. Мрія збулася у 67 років: пані Ольга стала водійкою Ще одна історія натхнення – також із Чернівців. Пані Ользі – 67 років, і вона поставила собі чітку мету: стати водійкою. Іспити з практики вдалося скласти з п’ятої спроби, але саме вона була без жодної помилки. Наполегливість, практика, віра у власні сили та щире бажання дали свій результат і пані Ольга отримала таке омріяне перше в житті посвідчення водія. «Мрії не мають терміну придатності», – каже пані Ольга. І ми з цим повністю згодні. Такі історії надихають. Вони нагадують, що сервіси МВС – це не лише про документи, а й про людей, які змінюють своє життя. Незалежно від віку, життєвих обставин чи досвіду – ми тут, аби допомагати рухатися вперед. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
Перейти до новин