A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Новини

11 Листопада 2025

Тиждень безпеки дорожнього руху: сервісні центри МВС формують культуру безпеки серед дітей та молоді

Безпека на дорозі починається з кожного з нас. Щороку у межах Тижня безпеки дорожнього руху, який цьогоріч триває з 10 по 16 листопада, сервісні центри МВС по всій Україні долучаються до освітніх ініціатив, спрямованих на формування культури безпечної поведінки серед дітей, молоді та дорослих. Мета цих заходів – не просто нагадати про правила, а показати, що дорожня безпека – це свідомий вибір, відповідальність і турбота про життя. Адже щодня на дорогах відбуваються ситуації, яких можна уникнути завдяки уважності, помітності та дотриманню правил дорожнього руху. Світлоповертальні елементи, обережність на переходах, взаємоповага між пішоходами й водіями – усе це дрібниці, які рятують життя. Пам’ятайте: у темну пору доби носіть світлий одяг і світловідбивачі (браслети, жилети, наліпки); навчайте дітей безпечній поведінці на дорозі через приклад; не користуйтеся телефоном і не слухайте музику в навушниках під час переходу; видимість – це безпека! Дніпропетровщина та Запоріжжя: безпечна дорога починається зі знань Регіональний сервісний центр МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях продовжує співпрацю з Дніпровським державним університетом внутрішніх справ. У межах Тижня безпеки дорожнього руху фахівці центру відвідали Дніпровський ліцей безпекового спрямування імені Олександра Гостіщева, де спілкувалися з ліцеїстами про безпечну поведінку на дорозі. Учні активно долучалися до обговорення, ділилися власними історіями та робили висновки: дотримання правил – це не формальність, а турбота про власне життя. «Після цієї зустрічі я зрозумів, що правила існують не для контролю, а щоб захистити нас самих», – поділився ліцеїст Владислав. [metaslider id="52228"] Київщина: безпечний лайфстайл – у тренді Команда сервісного центру МВС Київщини провела інтерактивний урок для студентів Університету Григорія Сковороди в Переяславі. Обговорювали ризикові ситуації на дорозі, вплив швидкості, гаджетів і відсутності видимості на безпеку. «Свідомість – це теж навичка. Її потрібно тренувати, як уважність чи реакцію», – зазначив начальник сервісного центру МВС у Переяславі Ростислав Волинець. Студенти активно ставили запитання та відзначали, що зустріч допомогла по-новому поглянути на звичні ситуації. [metaslider id="52262"] Хмельниччина, Тернопільщина, Буковина: вчимо безпеці змалечку У сервісних центрах МВС цих регіонів відбулися тематичні заняття для дітей. Малеча вчила правила дорожнього руху через ігри, малюнки та спілкування з адміністраторами. У дитячих куточках сервісних підрозділів діти отримували флікери та браслети, які допомагають бути помітними на дорозі. Адміністратори наголошують: виховання культури безпечної поведінки починається з дитинства. «Діти швидко засвоюють, що флікер – це не просто аксесуар, а елемент безпеки», – діляться працівники. [metaslider id="52186"] Рівненщина, Житомирщина та Волинь: освітня ініціатива сервісних підрозділів У межах ініціативи «Безпека дітей на дорозі» у сервісних центрах МВС цих регіонів у  дитячих куточках фахівці для малечі проводили пізнавальні бесіди, інтерактивні ігри та розповідали про основні правила безпечної поведінки на дорозі у формі дружньої розмови. Малеча з цікавістю слухала пояснення, ставила запитання та ділилася власними історіями. Діти пообіцяли, що уважніше стежитимуть за світлофором і завжди носитимуть браслет зі світловідбивачем. Закликаємо дорослих бути прикладом для дітей: переходьте дорогу лише у встановлених місцях; не відволікайтесь на гаджети; пояснюйте дітям важливість дотримання ПДР. Пам’ятайте: навіть просте дотримання правил може врятувати життя! [metaslider id="52204"] Одещина, Миколаївщина та Херсонщина: світитися – значить бути в безпеці! Працівники сервісних центрів МВС півдня традиційно долучилися до всеукраїнської ініціативи в межах Тижня безпеки дорожнього руху та провели пізнавальні зустрічі з малечею в дитячих куточках територіальних сервісних підрозділах.  Ми нагадали: носіння світловідбивних елементів у темну пору доби – це не лише порада, а й законодавча вимога, адже вони зменшують ризик ДТП у 6–8 разів. Пам’ятаймо: помітність – це життя! [metaslider id="52213"] Харківщина, Полтавщина та Сумщина: уроки безпеки на дорозі Адміністратори сервісних центрів МВС Харківщини, Полтавщини та Сумщини провели зустрічі з відвідувачами, студентами та вихованцями дитсадків. Дітям розповідали, як поводитися на дорозі, студентам – як дрібниці на кшталт швидкості чи повідомлення за кермом можуть коштувати життя. «Ми прагнемо донести, що безпека – це вибір, який кожен робить щодня», – наголосили фахівці. [metaslider id="52241"] Разом – за безпеку Тиждень безпеки дорожнього руху вкотре довів: об’єднання зусиль державних структур, освітніх закладів і громадськості – найкращий шлях до формування безпечної поведінки на дорогах. Дякуємо всім партнерам і учасникам заходів за спільну працю, адже безпека – це наша спільна справа. Будь помітним. Будь уважним. Світитися – значить бути в безпеці! Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

11 Листопада 2025

Паперові свідоцтва не видають. Автошколи самостійно вносять дані про завершення навчання до реєстру  

Кандидатам у водії не потрібно пред’являти свідоцтво про завершення навчання в автошколі у сервісному центрі МВС перед складанням іспиту. Адже вся необхідна інформація автоматично відображається та доступна для перегляду адміністратору в електронному режимі. Паперові свідоцтва не існують Часто після закінчення теоретичного або практичного курсу навчання в автошколі, кандидати у водії бажають отримати свідоцтво про закінчення навчання, як було раніше, у паперовому форматі. Однак, зараз такі документи на руки не видаються. Адже після проходження теоретичного та практичного курсу підготовки, навчальний заклад самостійно вносить дані до Єдиного державного реєстру МВС.    Коли ви звертаєтесь до сервісного центру МВС складати теоретичний або практичний іспити, під час оформлення необхідних документів, адміністратор самостійно здійснює перевірку ваших даних в електронному реєстрі. Свідоцтво в електронному форматі є дуже зручним, адже паперовий документ можна загубити, підробити, пошкодити або просто забути вдома перед самим складанням іспиту. І в такому випадку довелось би знову звертатись до навчального закладу, аби отримати копію документа.   Електронні документи є зручними не тільки для адміністраторів, а й для самих випускників автошкіл. Адже вони зменшують паперову тяганину, а електронна система забезпечує прозорість і точність даних. Також можна швидко перевірити інформацію і за потреби внести зміни, якщо наприклад, було оновлено персональні дані.  Однак, якщо бажаєте отримати інформацію, що підтверджує ваше навчання в автошколі, ви можете звернутись безпосередньо до навчального закладу та отримати відповідну інформацію у паперовому вигляді. Однак, це не буде у форматі документа, а лише інформацією для Вас. Важливо! Якщо до теоретичного іспиту ви готувались самостійно без автошколи, необхідно цю інформацію повідомити адміністратору в сервісному центрі МВС перед проходженням тестування з ПДР. Також нагадуємо, що для складання іспитів, до сервісного центру МВС необхідно взяти паспорт з відміткою про місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків та медичну довідку щодо допуску до керування транспортними засобами. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

11 Листопада 2025

Не сплачуйте наперед: квитанцію на оплату послуг формує адміністратор сервісного центру МВС

Бувають випадки, коли до сервісних центрів МВС звертаються громадяни вже з сплаченими самостійно квитанціями за ще не отримані послуги. Однак такі платежі не завжди є коректними. Тому нагадуємо про важливі правила проведення платежів. Зауважимо, що платежі, пов’язані з наданням сервісних послуг МВС, вносяться до Єдиного державного реєстру транспортних засобів (ЄДРТЗ). Це гарантує прозорість, законність і коректність розрахунків, а також унеможливлює використання недійсних або неправильно оформлених квитанцій. Квитанцію на оплату формує адміністратор ТСЦ МВС Під час звернення громадянина до сервісного центру МВС адміністратор перевіряє подані документи та уточнює всі необхідні дані. Якщо не виявлено жодних невідповідностей, то адміністратором надається повна інформація для коректного проведення оплати за послугу. На сайті Головного сервісного центру МВС можна ознайомитися з реквізитами та орієнтовною вартістю послуг, проте здійснювати оплату заздалегідь не варто. Оскільки, під час оформлення послуги (наприклад, реєстрації або перереєстрації транспортного засобу, складання іспитів чи отримання посвідчення водія) можуть виникнути індивідуальні обставини, які впливають на суму платежу: уточнення даних, наявність пільг, вартість бланкової продукції або номерних знаків тощо. Звертаємо увагу, що реквізити у платіжній квитанції мають відповідати номеру територіального сервісного центру МВС, у якому ви отримуєте послугу. Використання квитанцій, сформованих для іншого ТСЦ, може призвести до помилки в оплаті, що унеможливить надання послуги. Також варто зауважити, що через різну собівартість бланкової продукції (посвідчень, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) та номерних знаків, загальна сума платежу може відрізнятися. Тому актуальну інформацію щодо вартості та реквізитів необхідно уточнювати безпосередньо в сервісному центрі МВС, куди ви плануєте звернутися. За які послуги здійснюється оплата Оплата в сервісних центрах МВС передбачена, зокрема, за: реєстрацію, перереєстрацію або зняття з обліку транспортного засобу; видачу, обмін або відновлення посвідчення водія; складання теоретичного та практичного іспитів для отримання посвідчення водія; інші адміністративні послуги, передбачені чинним законодавством. Офіційна квитанція – гарантія правильності платежу Сплата за квитанцією, сформованою адміністратором сервісного центру МВС, забезпечує коректне внесення інформації до ЄДРТЗ, унеможливлює помилки та гарантує, що кошти надійдуть до відповідного бюджетного рахунку. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
Перейти до новин