A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Новини

26 Грудня 2025

Загартовані війною: ветерани війни розпочали професійний шлях у сервісних центрах МВС 

Вони захищали країну на фронті, а сьогодні – підсилюють команду сервісних центрів МВС. Ветерани успішно поєднують бойовий досвід із якісним обслуговуванням громадян. Їхня дисципліна, відповідальність та витримка допомагають краще розуміти потреби людей та ефективніше працювати.  Кіровоградщина До колективу сервісного центру МВС міста Олександрія приєднався новий працівник – Сергій. Він став адміністратором територіального підрозділу. Його досвід має велику цінність і допомагає рухатися вперед. Адже ми не просто працюємо для ветеранів – ми працюємо разом із ними. Вони діляться своїм унікальним досвідом, вчать нас краще розуміти потреби захисників, допомагають формувати більш чутливі й ефективні підходи до обслуговування. До війни Сергій працював на різних посадах. Службу в Збройних силах України розпочав у липні 2022 року. Указом президента був нагороджений орденом Богдана Хмельницького третього ступеня. У вересні 2025 року був звільнений зі служби за станом здоров’я. Через соціальні мережі дізнався про можливості працевлаштування ветеранів у сервісних центрах МВС. Тому Сергій подав заявку до сервісного центру МВС №3542 міста Олександрія. Пройшов співбесіду і вже почав працювати на новому місці. Його історія доводить: справжня сила – не лише в зброї, а й у бажанні змінювати світ навколо себе. Сервісні центри МВС щиро дякують Денису за віддану службу та вірність Україні, а також бажають успіхів у новій професійній діяльності. [metaslider id="54965"] Одещина У команді сервісного центру МВС в Ізмаїлі працює учасник бойових дій, 35-річний Сергій. Він розпочав службу в правоохоронних органах МВС України у лютому 2013 року. У складі зведеного загону Головного управління Національної поліції в Одеській області він ніс службу в одній із найгарячіших точок — незламному Херсоні. З початку повномасштабної війни підрозділ безпосередньо брав участь в обороні України. 28 лютого 2023 року внаслідок вибуху Сергій отримав поранення. Попереду було довготривале лікування та реабілітація. Сьогодні він уже повернувся до цивільного життя та працює адміністратором у сервісному центрі МВС в Ізмаїлі. Сергій консультує громадян, здійснює реєстрацію транспортних засобів і допомагає людям вирішувати важливі адміністративні питання. [metaslider id="54969"] «Перші дні стажування переконали мене, що я на правильному шляху. Я опанував нові електронні бази, вивчав законодавство та алгоритми надання послуг. Завдяки наполегливості й підтримці колег успішно адаптувався. Мені важливо бути серед людей, працювати й допомагати. Саме це тримає і дозволяє залишатися в строю, навіть у тилу», — ділиться Сергій. У складі екіпажу мобільного сервісного центру МВС він також виїжджав на допомогу мешканцям міста Рені після обстрілів: «Ми працювали серед уламків і розбитих вікон на місцях прильотів. МВС — це близька мені структура, яка покликана захищати кожного. Я поруч із людьми, щоб допомогти відновити документи, втрачені разом зі зруйнованими домівками», — розповідає ветеран. [metaslider id="54970"] Колеги підтримували Сергія з перших днів. Зараз він легко виконує робочі завдання та знайшов нових друзів у колективі. Сергій зізнається, що жодного разу не пошкодував про свій вибір і радий, що приєднався до команди сервісних центрів МВС. Нагадуємо, наші захисники можуть скористатись актуальним інформаційним порталом «МВС: Твоя підтримка». Він містить інформацію про повний перелік послуг, які можуть отримати ветерани, поранені військовослужбовці та працівники органів системи МВС, звільнені з полону і їхні родини. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

26 Грудня 2025

Перевіряйте документи перед купівлею авто в торговельній організації

Плануєте придбати автомобіль? Важливо пам’ятати, що вдала купівля – це не тільки улюблена марка, модель чи колір автівки. Під час вибору автомобіля важливо не тільки перевіряти технічний стан транспортного засобу, а й наявні документи.  Часто покупці звертаються до торговельних організацій, які пропонують їм великий вибір транспортних засобів. Перед укладанням угоди радимо ознайомитись із необхідним переліком документів, аби в майбутньому уникнути можливих ризиків та ускладнень під час реєстрації в сервісному центрі МВС. Якщо звернулись до торговельної організації, перед укладанням угоди радимо уважно ознайомитись із переліком документів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1200. Для першої реєстрації в Україні ввезених з-за кордону вживаних транспортних засобів, що мають ідентифікаційні номери, суб’єкти господарювання видають покупцеві такі документи: примірник договору купівлі-продажу транспортного засобу, підписаного уповноваженою особою суб’єкта господарювання; акт огляду реалізованого транспортного засобу; акт технічного стану транспортного засобу або його складової частини, що має ідентифікаційний номер; сертифікат відповідності; розрахунковий документ, який засвідчує факт купівлі транспортного засобу; копію митної декларації.  Звертаємо увагу, якщо митне оформлення транспортних засобів, їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, здійснювалося за електронною митною декларацією, суб’єкт господарювання вносить відомості про електронну митну декларацію до акта огляду реалізованого транспортного засобу.  На один транспортний засіб оформляється акт приймання-передачі або видається по одному примірнику біржової угоди чи договору купівлі-продажу. Під час продажу транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, суб'єкти господарювання зобов'язані своєчасно надати споживачеві необхідну доступну, достовірну інформацію про товар, яка міститься в експлуатаційній документації, сервісній книжці (гарантійному талоні), договорі купівлі-продажу, а саме про: найменування товару; ціну, умови і правила придбання; перелік основних технічних характеристик транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери; дату виготовлення (календарний рік виготовлення/випуску); гарантійні зобов'язання виробника (продавця); строк служби транспортного засобу та його складових частин, що мають ідентифікаційні номери, відомості про необхідні дії споживача після закінчення такого строку, а також про можливі наслідки в разі невиконання зазначених дій; правила та умови ефективного і безпечного використання транспортного засобу та його складових частин, що мають ідентифікаційні номери; сертифікацію транспортного засобу та його складових частин, що мають ідентифікаційні номери; найменування та адресу виробника (дистриб'ютора, уповноваженого дилера, продавця) і суб'єкта господарювання, який виконує його функції, пов'язані з прийняттям претензій від покупця, а також проводить гарантійний ремонт та післяпродажне обслуговування транспортного засобу та його складових частин, що мають ідентифікаційні номери.   Інформація про транспортний засіб та його складові частини, що мають ідентифікаційні номери, може розміщуватися у місцях їх реалізації, а також за згодою споживача доводитися до його відома за допомогою технічних засобів електронних комунікацій. Договір купівлі-продажу повинні підписати дві сторони: покупець та продавець. Перед його підписанням необхідно уважно перевірити наявні документи та зазначену інформацію в них.  Після цього покупець може звернутись до сервісного центру МВС для оформлення транспортного засобу на своє ім’я. Окрім зазначених вище документів необхідно також взяти паспорт з відміткою про місце реєстрації та реєстраційний номер облікової картки платника податків.  Нагадуємо, що послуги в сервісних центрах МВС надаються за попереднім записом. Здійснити реєстрацію можливо кількома зручними способами: в терміналі сервісного центру МВС та отримати послугу в день звернення, або онлайн на 21 день вперед через розділ Е-Запис чи завантаживши застосунок в App Store та Google Play. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

26 Грудня 2025

Не зловживайте Е-записом: що робити, якщо система блокує онлайн-реєстрацію

Онлайн-сервіс «Е-запис» ГСЦ МВС — це ваш зручний електронний інструмент для планування візиту до сервісного центру МВС без зайвих очікувань. Сервіс працює цілодобово і дозволяє обрати зручну дату, час та місце для отримання необхідної державної послуги. Однак для того, щоб система була комфортною для всіх громадян, встановлено певні обмеження щодо кількості онлайн-реєстрацій. Ліміти в Е-записі: як це працює Кожна фізична особа може здійснити не більше 4 онлайн-записів на отримання послуг у сервісних центрах МВС протягом календарного місяця. Мається на увазі будь-яка їхня комбінація, наприклад можна створити два записи на складання іспиту, один на реєстрацію транспортного засобу, а ще один на обмін посвідчення водія. Окремо передбачено ще 4 записи безпосередньо в терміналі сервісного центру МВС. Тобто, навіть у разі вичерпання ліміту онлайн-записів, громадянин має можливість скористатися записом через термінал, звернувшись особисто до сервісного центру МВС. Онлайн-реєстрація доступна не раніше ніж за 21 день до бажаної дати отримання послуги: щодня о 06:00 система відкриває записи на новий «21-й день» вперед. Наприклад, якщо сьогодні 11-те число, то доступною буде дата на 1-ше число наступного місяця — тобто через 21 день. Скасовані записи теж враховуються у загальний ліміт — тому навіть якщо ви видалили свій талон, він усе одно зафіксується в системі як використаний. Що робити, якщо система блокує запис Якщо ви не з’явилися на 4 усі ваші записи без попереднього скасування, система автоматично блокує можливість подальшої онлайн-реєстрації. У такому разі при черговій спробі запису ви побачите повідомлення про блокування в системі. Важливо: це не «помилка» системи — це механізм, що запобігає зловживанню записами та дає можливість іншим громадянам планувати свої візити.  Для розблокування можливості реєстрації необхідно особисто звернутися до того сервісного центру МВС, до якого був створений останній запис. Після вашого звернення, у вас зʼявиться можливість створювати нові записи електронно. Корисні поради: як уникнути блокування Якщо ваші плани змінилися — не забувайте скасовувати запис не пізніше ніж за 2 години до призначеного візиту. Скасувати візит можна самостійно в системі «Е-запис» або в мобільному додатку. Якщо ви просто не з’явилися, система скасує запис автоматично — але такий випадок теж буде зарахований до ліміту. Що ще варто знати Сервіс «Е-запис» працює цілодобово, а записи відкриваються щодня о 06:00 ранку на новий 21-й день вперед. Запис є індивідуальним — передача його іншій особі заборонена.  Якщо система повідомила про перевищення ліміту, повторіть спробу після початку нового календарного місяця, або при розблокуванні в сервісному центрі МВС після звернення особисто. Онлайн-сервіс «Е-запис» — це ваш комфорт і зручність. Плануйте візити заздалегідь, скасовуйте ті, які не потрібні, і система стане вашим надійним помічником у взаємодії з сервісними центрами МВС. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
Перейти до новин