A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Новини

26 Грудня 2025

Практичні іспити у ТСЦ МВС № 8042 на оновлених маршрутах — з 30 грудня

Кандидати у водії складатимуть практичні іспити з керування транспортними засобами на оновленій локації сервісного центру МВС № 8042 за адресою: м. Київ, вул. Мрії, 19 вже з 30 грудня 2025 року. Для організації іспитів на звичній для киян локації запроваджено вдосконалені маршрути, адаптовані до різних категорій транспортних засобів і доповнені новими елементами з урахуванням різноманітних дорожніх умов та типових ситуацій.  Такі зміни дозволяють зробити процес складання іспитів зручнішим як для кандидатів у водії, так і для екзаменаторів, уникнути перетинів під час руху та забезпечити якісну підготовку майбутніх водіїв до раптових змін дорожньої обстановки й реальних умов руху. Коли нові маршрути набудуть чинності Нові маршрути для складання практичних іспитів почнуть застосовуватися з 30 грудня 2025 року. Саме з цієї дати вони використовуватимуться під час практичної частини іспиту на отримання посвідчення водія. Оприлюднення маршрутів відбудеться 29 грудня 2025 року на офіційному сайті Головного сервісного центру МВС. Усім, хто планує складати практичний іспит найближчим часом, рекомендуємо завчасно ознайомитися з оновленими маршрутами. Маршрути сформовано з урахуванням різних дорожніх умов і типових ситуацій, що дозволяє забезпечити об’єктивну та неупереджену оцінку практичних навичок керування транспортними засобами, а також сприяє відповідальній підготовці кандидатів до участі в дорожньому русі. Е-запис: важлива інформація для відвідувачів Звертаємо увагу, що всі онлайн-записи, здійснені через систему Е-запис на дати починаючи з 30 грудня 2025 року для ТСЦ МВС № 8042, залишаються чинними. Водночас обслуговування за цими записами здійснюватиметься за адресою: м. Київ, вул. Мрії, 19, тож відвідувачам необхідно прибути саме на цю локацію. Додатково інформуємо, що громадяни, які мають попередній запис на отримання послуг у ТСЦ МВС № 8042, отримають повідомлення з уточненням інформації про локацію обслуговування на електронну пошту та за номером телефону, вказаними під час реєстрації в системі Е-запис.  Крім того, у системі Е-запис уже оновлено адресу сервісного центру МВС, і всі нові записи формуються на локацію — вул. Мрії, 19. Громадяни можуть обрати зручну дату та час для отримання таких послуг: складання теоретичного іспиту; складання практичного іспиту; обмін посвідчення водія; здійснення реєстраційних дій з транспортними засобами. Закликаємо кандидатів у водії завчасно планувати складання іспитів, користуватися можливостями системи Е-запис і попередньо ознайомлюватися з оновленими маршрутами.   Водночас звертаємо увагу, що практичний іспит не передбачає механічного відпрацювання руху виключно за маршрутами. Основна мета — перевірити здатність кандидата орієнтуватися в дорожній обстановці, приймати зважені рішення та безпечно реагувати на зміну ситуацій на дорозі. Тому майбутнім водіям важливо не лише знати маршрут, а й бути готовими до зміни дорожніх умов, дотримуватися правил дорожнього руху та відповідально поводитися за кермом. Головне бути безпечним водієм для себе та оточуючим. Сервісні центри МВС і надалі працюють над удосконаленням екзаменаційних процесів та підвищенням якості надання послуг, забезпечуючи прозорі, зручні та рівні умови для всіх відвідувачів. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

26 Грудня 2025

Загартовані війною: ветерани війни розпочали професійний шлях у сервісних центрах МВС 

Вони захищали країну на фронті, а сьогодні – підсилюють команду сервісних центрів МВС. Ветерани успішно поєднують бойовий досвід із якісним обслуговуванням громадян. Їхня дисципліна, відповідальність та витримка допомагають краще розуміти потреби людей та ефективніше працювати.  Кіровоградщина До колективу сервісного центру МВС міста Олександрія приєднався новий працівник – Сергій. Він став адміністратором територіального підрозділу. Його досвід має велику цінність і допомагає рухатися вперед. Адже ми не просто працюємо для ветеранів – ми працюємо разом із ними. Вони діляться своїм унікальним досвідом, вчать нас краще розуміти потреби захисників, допомагають формувати більш чутливі й ефективні підходи до обслуговування. До війни Сергій працював на різних посадах. Службу в Збройних силах України розпочав у липні 2022 року. Указом президента був нагороджений орденом Богдана Хмельницького третього ступеня. У вересні 2025 року був звільнений зі служби за станом здоров’я. Через соціальні мережі дізнався про можливості працевлаштування ветеранів у сервісних центрах МВС. Тому Сергій подав заявку до сервісного центру МВС №3542 міста Олександрія. Пройшов співбесіду і вже почав працювати на новому місці. Його історія доводить: справжня сила – не лише в зброї, а й у бажанні змінювати світ навколо себе. Сервісні центри МВС щиро дякують Денису за віддану службу та вірність Україні, а також бажають успіхів у новій професійній діяльності. [metaslider id="54965"] Одещина У команді сервісного центру МВС в Ізмаїлі працює учасник бойових дій, 35-річний Сергій. Він розпочав службу в правоохоронних органах МВС України у лютому 2013 року. У складі зведеного загону Головного управління Національної поліції в Одеській області він ніс службу в одній із найгарячіших точок — незламному Херсоні. З початку повномасштабної війни підрозділ безпосередньо брав участь в обороні України. 28 лютого 2023 року внаслідок вибуху Сергій отримав поранення. Попереду було довготривале лікування та реабілітація. Сьогодні він уже повернувся до цивільного життя та працює адміністратором у сервісному центрі МВС в Ізмаїлі. Сергій консультує громадян, здійснює реєстрацію транспортних засобів і допомагає людям вирішувати важливі адміністративні питання. [metaslider id="54969"] «Перші дні стажування переконали мене, що я на правильному шляху. Я опанував нові електронні бази, вивчав законодавство та алгоритми надання послуг. Завдяки наполегливості й підтримці колег успішно адаптувався. Мені важливо бути серед людей, працювати й допомагати. Саме це тримає і дозволяє залишатися в строю, навіть у тилу», — ділиться Сергій. У складі екіпажу мобільного сервісного центру МВС він також виїжджав на допомогу мешканцям міста Рені після обстрілів: «Ми працювали серед уламків і розбитих вікон на місцях прильотів. МВС — це близька мені структура, яка покликана захищати кожного. Я поруч із людьми, щоб допомогти відновити документи, втрачені разом зі зруйнованими домівками», — розповідає ветеран. [metaslider id="54970"] Колеги підтримували Сергія з перших днів. Зараз він легко виконує робочі завдання та знайшов нових друзів у колективі. Сергій зізнається, що жодного разу не пошкодував про свій вибір і радий, що приєднався до команди сервісних центрів МВС. Нагадуємо, наші захисники можуть скористатись актуальним інформаційним порталом «МВС: Твоя підтримка». Він містить інформацію про повний перелік послуг, які можуть отримати ветерани, поранені військовослужбовці та працівники органів системи МВС, звільнені з полону і їхні родини. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

26 Грудня 2025

Перевіряйте документи перед купівлею авто в торговельній організації

Плануєте придбати автомобіль? Важливо пам’ятати, що вдала купівля – це не тільки улюблена марка, модель чи колір автівки. Під час вибору автомобіля важливо не тільки перевіряти технічний стан транспортного засобу, а й наявні документи.  Часто покупці звертаються до торговельних організацій, які пропонують їм великий вибір транспортних засобів. Перед укладанням угоди радимо ознайомитись із необхідним переліком документів, аби в майбутньому уникнути можливих ризиків та ускладнень під час реєстрації в сервісному центрі МВС. Якщо звернулись до торговельної організації, перед укладанням угоди радимо уважно ознайомитись із переліком документів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1200. Для першої реєстрації в Україні ввезених з-за кордону вживаних транспортних засобів, що мають ідентифікаційні номери, суб’єкти господарювання видають покупцеві такі документи: примірник договору купівлі-продажу транспортного засобу, підписаного уповноваженою особою суб’єкта господарювання; акт огляду реалізованого транспортного засобу; акт технічного стану транспортного засобу або його складової частини, що має ідентифікаційний номер; сертифікат відповідності; розрахунковий документ, який засвідчує факт купівлі транспортного засобу; копію митної декларації.  Звертаємо увагу, якщо митне оформлення транспортних засобів, їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, здійснювалося за електронною митною декларацією, суб’єкт господарювання вносить відомості про електронну митну декларацію до акта огляду реалізованого транспортного засобу.  На один транспортний засіб оформляється акт приймання-передачі або видається по одному примірнику біржової угоди чи договору купівлі-продажу. Під час продажу транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, суб'єкти господарювання зобов'язані своєчасно надати споживачеві необхідну доступну, достовірну інформацію про товар, яка міститься в експлуатаційній документації, сервісній книжці (гарантійному талоні), договорі купівлі-продажу, а саме про: найменування товару; ціну, умови і правила придбання; перелік основних технічних характеристик транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери; дату виготовлення (календарний рік виготовлення/випуску); гарантійні зобов'язання виробника (продавця); строк служби транспортного засобу та його складових частин, що мають ідентифікаційні номери, відомості про необхідні дії споживача після закінчення такого строку, а також про можливі наслідки в разі невиконання зазначених дій; правила та умови ефективного і безпечного використання транспортного засобу та його складових частин, що мають ідентифікаційні номери; сертифікацію транспортного засобу та його складових частин, що мають ідентифікаційні номери; найменування та адресу виробника (дистриб'ютора, уповноваженого дилера, продавця) і суб'єкта господарювання, який виконує його функції, пов'язані з прийняттям претензій від покупця, а також проводить гарантійний ремонт та післяпродажне обслуговування транспортного засобу та його складових частин, що мають ідентифікаційні номери.   Інформація про транспортний засіб та його складові частини, що мають ідентифікаційні номери, може розміщуватися у місцях їх реалізації, а також за згодою споживача доводитися до його відома за допомогою технічних засобів електронних комунікацій. Договір купівлі-продажу повинні підписати дві сторони: покупець та продавець. Перед його підписанням необхідно уважно перевірити наявні документи та зазначену інформацію в них.  Після цього покупець може звернутись до сервісного центру МВС для оформлення транспортного засобу на своє ім’я. Окрім зазначених вище документів необхідно також взяти паспорт з відміткою про місце реєстрації та реєстраційний номер облікової картки платника податків.  Нагадуємо, що послуги в сервісних центрах МВС надаються за попереднім записом. Здійснити реєстрацію можливо кількома зручними способами: в терміналі сервісного центру МВС та отримати послугу в день звернення, або онлайн на 21 день вперед через розділ Е-Запис чи завантаживши застосунок в App Store та Google Play. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
Перейти до новин