10 Грудня 2025
У Міжнародний день прав людини Кам’янець-Подільський сервісний центр МВС провів екскурсію для студентів
10 грудня 2025 року, у Міжнародний день прав людини, сервісний центр МВС у м. Кам’янець-Подільський на Хмельниччині відкрив двері для першокурсників спеціальності «Автомобільний транспорт» Подільського державного університету. Під час заходу студентів ознайомили з роботою центру та підкреслили важливість дотримання прав відвідувачів і прозорості під час надання послуг.
Під час екскурсії студенти побачили, як відбувається реєстрація транспортних засобів, здійснюється екзаменаційна діяльність та надаються інші адміністративні послуги. Особливу увагу приділили цифровим сервісам, які спрощують взаємодію громадян із державою та гарантують прозорість процесів – онлайн-запис, перевірка документів, бронювання номерних знаків та електронні витяги з реєстрів.
Екскурсія стала нагодою не лише побачити процеси роботи центру, а й підкреслити, що права людини діють щодня, а доступ до послуг держави має бути рівним, прозорим і чесним для всіх.
А ми нагадуємо, як можна захистити свої права або скористатися гарантіями прозорості в сервісному центрі МВС:
Електронне звернення (пропозиція, скарга, подяка) на електронну пошту. Будь‑який відвідувач може подати звернення (пропозицію, скаргу чи подяку) онлайн через форму, передбачену Головним сервісним центром МВС. Це означає, якщо ви вважаєте, що ваші права порушено (наприклад, неправомірна відмова, необґрунтоване затягування послуги, неналежне обслуговування) – ви маєте змогу зафіксувати звернення письмово та отримати відповідь офіційно.
Офіційне звернення «на папері» або особисто. Звернення (пропозицію, скаргу чи подяку) можна подати не лише онлайн, але й поштою або особисто – з врученням заяви або письмового звернення відповідно до законодавства. Це дає можливість захисту прав навіть тим, хто не користується інтернетом або потребує «традиційного» звернення.
Довідковий телефон Головного сервісного центру МВС. На сайті Головного сервісного центру МВС вказані офіційні контакти для звернень громадян: за їх допомогою можна отримати всю актуальну інформацію чи консультацію.
Стандартизовані процедури та однакові правила для всіх. Послуги у сервісних центрах МВС надаються за єдиними правилами, які діють по всій Україні. Таким чином, кожен має рівні можливості – без привілеїв чи «знайомих».
Цифрові сервіси та онлайн‑інструменти, що зменшують людський фактор
Вебсервіси дозволяють попередньо записатися на прийом до адміністраторів сервісних центрів МВС, перевірити документи, замовити витяги, забронювати номерні знаки тощо – це робить процес прозорим, автоматизованим і зменшує ризики корупції або зловживань. Завдяки цьому, громадянин може сам перевірити, чи все оформлено правильно, і звернути увагу, якщо щось пішло не так.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.