A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Новини

16 Квітня 2025

DI – більше, ніж просто цифри: як стати власником номерного знака онлайн

Знайшли для себе ідеальну автівку, але вона в іншій області чи навіть куточку країни? Зараз це не перешкода. Адже продати чи купити легкове авто, мопед чи мотоцикл можливо онлайн незалежно від місця перебування. Послуга має попит серед громадян. З початку 2025 року у застосунку Дія продано 51 416 транспортних засобів.  Усе частіше на дорогах можна помітити ексклюзивні номерні знаки із серією DI. Вони видаються та закріплюються за тими транспортними засобами, які були перереєстровані у застосунку Дія. Тобто, під час купівлі автівки, мопеда чи мотоцикла онлайн, новий власник може обрати новий номерний знак із серією DI. І з початку 2025 року за транспортними засобами було закріплено 7 394 таких комплекти номерних знаків. У Головному сервісному центрі МВС нагадують, що перереєстрація транспортних засобів онлайн доступна фізичним особам та один раз впродовж календарного року. Для цього у застосунку мають відображатися паспорт і реєстраційний номер облікової картки платника податків, а також у продавця – свідоцтво про реєстрацію авто.  Отже, людина, яка хоче придбати транспортний засіб онлайн, має виконати такі дії: залишити наявний номерний знак або забронювати новий зі спеціальною серією DI; при замовленні нового номерного знаку, обрати платну чи безкоштовну комбінацію; обрати вид свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу: електронне чи виготовлене на пластиковому бланку; вказати відділення Укрпошти для отримання номерних знаків і свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; підтвердити правильність введених даних; оплатити послугу. Далі відомості про продавця, покупця та авто, мопед чи мотоцикл автоматично перевіряються засобами Єдиного державного реєстру транспортних засобів. Якщо авто знаходиться в розшуку, наявні обмеження чи обтяження – перереєстрація неможлива. Про це система автоматично згенерує повідомлення. Якщо перевірка успішна – формується договір купівлі-продажу, який підписують покупець і продавець за допомогою Дія.Підпис. Підписані документи надходять до сервісного центру МВС. Далі адміністратор закріплює обрані номерні знаки та видруковує свідоцтво про реєстрацію за новим власником. Готовий пакет документів передається до Укрпошти, а поштовий оператор направляє їх на вказану замовником адресу.   Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

16 Квітня 2025

Швидка допомога на колесах: у сервісних центрах МВC Києва зареєстровано автомобілі для порятунку життя

Автомобілі – це не тільки про комфорт чи швидкість, а й порятунок самого життя. Найпершими в цьому списку є швидка допомога та автомобілі для перевезення ліків. Адже, коли йдеться про життя, кожна хвилина має значення. Саме декілька таких нових автівок столичні сервісні центри МВС зареєстрували за зверненням державного підприємства «Медичні закупівлі України». Транспортні засоби розраховані на подолання великих відстаней, а тому обладнані спальними місцями для водіїв та спеціальними регульованими холодильними камерами для правильного зберігання препаратів.  «Потреба в ліках є надзвичайно висока. Часто буває, що вони необхідні тут і зараз та у великій кількості. При цьому важливо доставити їх вчасно не тільки цілими, а й зі збереженням лікувальних властивостей. Тому умови транспортування є надзвичайно важливими. Конкретно ці авто відповідають всім зазначеним вимогам. Плануємо якнайшвидше відправити партію медикаментів у східні області. Вдячні сервісним центрам МВС Києва за оперативність та гарне обслуговування», – розповів Ігор, співробітник ДП «Державні закупівлі». А ми нагадуємо, послуги в сервісних центрах МВС надаються за попереднім записом. Онлайн-реєстрація здійснюється на 21 день вперед і кількість таких записів лімітована. Фізична особа може здійснити 4 реєстрації через Е-запис на місяць. Для юридичних осіб встановлений ліміт 4 записи на поточний день. Реєстрація через термінал у новій системі Е-запис відбувається день в день, тобто у день звернення громадянин реєструється в терміналі самообслуговування в приміщенні сервісного центру МВС, і цього ж дня отримує послугу. Для фізичних осіб визначений ліміт реєстрацій через термінал – 4 впродовж місяця. Юридичні особи можуть здійснити не більше 6 реєстрацій на день. Потрібно зауважити, що скасовані записи враховуються у загальну кількість записів, доступних на місяць для фізичних і на добу – для юридичних осіб. У разі перевищення кількості записів на екрані виводиться повідомлення «За вказаними даними Заявника перевищено ліміт реєстрацій». Ліміти на кількість доступних реєстрацій обнуляються системою автоматично: фізичним особам – з настанням нового календарного місяця, юридичним особам – з настанням нової доби.  Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

14 Квітня 2025

Документи в смартфоні: як працює шеринг у Дії для відвідувачів сервісних центрів МВС

Швидко, зручно та без зайвих паперів. Саме так, у кілька кліків, працює шеринг документів онлайн у смартфоні. Громадянам, які звертаються за адміністративними послугами до сервісних центрів МВС, не обов’язково робити копії своїх документів чи носити їх з собою. Адже наші відвідувачі мають можливість ділитись цифровими копіями через застосунок Дія. Електронні документи не тільки економлять час, а й знижують ризик їх втрати чи пошкодження. У сервісних центрах МВС можливо пошерити паспорт у форматі ID-картки. Під час отримання адміністративних послуг необхідно повідомити адміністратору сервісного центру МВС про те, що бажаєте поділитися документами онлайн через застосунок Дія. Щоби відвідувачам поділитися копією ID-картки, необхідно: відкрити паспорт у застосунку Дія; натиснути на нього та обрати штрих-код; надати штрих-код або продиктувати 13-ти значний код, який розташований під штрих-кодом; підтвердити запит для передачі даних. Цифрова копія паспорта з е-підписом Дії передається до інформаційної системи МВС. Завдяки шерингу виконуються відразу дві функції: електронна ідентифікація особи та передача копій електронних документів адміністратору. Серед основних переваг шерингу цифрових документів у Дії: швидке обслуговування, адже працівнику не потрібно вносити дані вручну; відсутність помилок, що могли статися під час внесення даних; копія містить відмітку про те, кому та коли її передавали.  Електронні документи – це сучасні можливості та ефективний рівень взаємодії держави та громадян. Отримуйте послуги комфортно! Ми працюємо для вас! Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
Перейти до новин