A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
widget will apear here

Захист від шахрайства на теоретичних іспитах: у сервісних центрах МВС використовують захисні панелі


19 Вересня 2025

Сервісні центри МВС докладають максимум зусиль, щоб процес складання іспитів на знання правил дорожнього руху був чесним і прозорим.  

Оскільки, ми періодично фіксуємо і зупиняємо спроби клієнтів скласти теоретичні іспити за допомогою різних додаткових пристроїв, зокрема використання мікрокамер, які кріпляться на одяг, окуляри чи інших  елементів. Іх метою є знімання екрану монітора або передавання зображення третім особам, для надання відповідей в режимі реального часу.

Щоб унеможливити подібні дії, у сервісних центрах МВС розміщують пластикові панелі перед екзаменаційним монітором. Вони роблять неможливим фіксацію зображення сторонніми технічними засобами. 

 

Крім того, панелі дозволяють камері Face ID швидше фіксувати обличчя особи, яка складає іспит, що додатково посилює контроль за дотриманням правил проведення екзамену.

«Я був трохи здивований, коли побачив ці захисні панелі, думав, що вони можуть заважати бачити екран або відволікати під час іспиту. Але коли сів за комп’ютер, то зрозумів – вони не впливають на процес іспиту жодним чином. Панелі не заважають дивитись на монітор і допомагають створити умови для чесного складання іспиту», – поділився своїми враженнями відвідувач сервісного центру МВС.

Ще одна інновація – у сервісних центрах Вінниччини для забезпечення прозорості та чесності при складанні теоретичних іспитів було встановлено індивідуальні шафки для зберігання особистих речей, включаючи мобільні телефони та навушники. Також на вході до екзаменаційних класів працює арочний металодетектор. 

Головний сервісний центр МВС закликає кандидатів у водії дотримуватися чесних правил складання іспитів, не звертатися до сумнівних «послуг» та пам’ятати, що спроба шахрайства – це не лише порушення процедури, а й привід для передачі справи до правоохоронних органів.

Впровадження захисних панелей – це ще один крок до створення ефективної та справедливої системи підготовки водіїв. Адже знання ПДР – це не лише про іспит, а про реальну безпеку на дорогах.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.